Coca-Cola, Penny și GreenPoint Management recompensează brașovenii pentru PET-urile colectate separat

Coca-Cola HBC România, în parteneriat cu lanțul de magazine Penny și GreenPoint Management, companie ce activează în domeniul gestionării deșeurilor de ambalaje, lansează Eco-Bonul, o campanie menită să încurajeze colectarea separată în rândul populației. Proiectul-pilot face parte din platforma “După Noi Strângem tot Noi” și se desfășoară în perioada 27 noiembrie 2020 – 10 ianuarie 2021, la Brașov.

În cadrul acestei campanii pilot – și sub îndemnul Colectăm. Reciclăm. RePETăm, brașovenii care colectează separat ambalaje PET și le aduc la punctele de colectare din magazinele Penny partenere sunt recompensați cu apă minerală naturală Dorna, în ambalaj din 100% PET reciclat (rPET) și tichete pentru cumpărături la Penny.

Consumatorii sunt așteptați la punctele de colectare instalate în parcarea magazinelor Penny-partenere cu 10 ambalaje din PET, în schimbul cărora vor primi 2 tichete emise de aparatul colector, astfel:

  • În schimbul tichetului #1, consumatorii vor primi o apă minerala naturala Dorna plată sau carbogazificată la 500 ml, gratuită.
  • În schimbul tichetului #2, consumatorii vor beneficia de cumpărături extra în magazinele Penny partenere, astfel:
    o Dacă adună 3 astfel de tichete, ei le vor putea schimba cu un ECO-BON în valoare de 15 lei.
    o La 5 tichete adunate, vor beneficia de un ECO-BON în valoare de 25 lei, la care se adaugă un bonus de 5 lei.
  • “Eco-Bonul este un proiect prin care încurajăm consumatorii să aibă un comportament responsabil față de mediul înconjurător și le punem la dispoziție infrastructură dedicată pentru a ușura colectarea separată. Un alt obiectiv al acestei campanii este să demonstreze cât de importantă este colectarea separată a PET-urilor, pentru ca acestea să poată fi folosite în producerea de noi ambalaje, cu scopul de a reduce consumul de resurse.” spune Alice Nichita, Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC România.
  • “Pe lângă partea de conștientizare, odată cu programul Eco-Bon, le oferim clienților noștri și o soluție concretă, ușor accesibilă,” a declarat Irina Butnaru, Corporate Communications Manager, Penny.
    „Proiectul Eco-Bon este un prim pas spre un sistem de colectare bazat pe principiile economiei circulare, atât de necesar în România și în întreaga lume. Prin acest proiect, dorim să susținem conștientizarea faptului că deșeurile reciclabile au valoare. Vrem să schimbăm paradigma actuală din societate, deoarece deșeurile nu sunt gunoaie, sunt resurse și trebuie tratate ca atare.,” spune Andrei Dinescu, Director Comercial, GreenPoint Management.
  • Campania face parte din platforma de protejare a mediului a Sistemului Coca-Cola România, După noi, strângem tot noi și se desfășoară în intervalul 27 noiembrie 2020 – 10 ianuarie 2021, în 3 magazine Penny din orașul Brașov: cel de pe strada Carpaților 14, strada Aluminiului 6 și strada Prunului 3A.