Clienții Kaufland din toată țara vor putea comanda acasă pachete predefinite cu alimente de strictă necesitate

Clienții Kaufland România vor putea comanda acasă pachete predefinite cu alimente de strictă necesitate pentru întreaga familie, atât în mediul rural, cât și în toate localitățile din țară, din aria de acoperire a serviciului de curierat Fan Courier.

Noul serviciu vine în sprijinul tuturor persoanelor care nu au acces ușor la cumpărături, fie că locuiesc în medii izolate, fie nu pot ieși din casă sau locuiesc departe de magazine.

De astăzi, clienții din toată țara pot comanda la alegere, online sau telefonic, unul din cele 2 pachete standard cu alimente de bază, ce va fi livrat direct acasă, simplu și rapid.

Pachetele oferă selecții de produse esențiale ce acoperă cumpărăturile de bază pentru cel puțin o săptămână, în două variante:
• pachetul standard de 39 kg, ce conține de la produse de panificație, făină, mălai, orez, ulei, conserve de legume sau pate, lapte, zahăr, cafea și paste, până la fructe, legume și apă și altele;
• pachetul standard plus de 46 de kg, pentru familii extinse, cu un număr suplimentat de produse.

Prețurile încep de la 150 lei pentru opțiunea standard, respectiv 240 de lei pentru cea extinsă, plus transport.

Comenzile se pot plasa pe site-ul www.kauflandlivreaza.ro sau telefonic la numărul 0800.080.888 (tarif normal), de luni până vineri între orele 08:00-20:00 și sâmbăta între 08 :00-17:00 cu excepția sărbătorilor legale.

„Această soluție este gândită pentru a asigura necesarul de aprovizionare cu produse de strictă necesitate într-un format compact și în siguranță, atât pentru cei din mediul urban, cât și din mediul rural, fără să implice deplasarea în magazine”, spune Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs la Kaufland România.

Toate modalitățile de plată sunt disponibile, atât cu cardul la plasarea comenzii sau la sosirea curierului la destinație, acolo unde este posibil, cât și în numerar.

Întregul proces de livrare respectă cele mai înalte standarde igienico-sanitare, astfel ca produsele să ajungă în condiții de maximă siguranță la clienții din țară.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 129 de magazine în România.

Articolul precedentGebrüder Weiss România – creștere a cifrei de afaceri cu 7 procente în 2019
Articolul următorNoul magazin Lidl din Voluntari va avea stație de încărcare pentru automobilele electrice
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com