Ciuc Radler a introdus în piață o nouă inovație la nivel de produs și a lansat o varietate cu un gust inedit, de vară: Pepene și Coacăze Negre. Brandul își completează astfel portofoliul actual, care include alte trei varietăți: Lămâie și Lime, Zmeură și Lămâie, Vișină și Lămâie.
Sortimentul de Pepene și Coacăze Negre are un gust ușor, echilibrat și ideal pentru o zi caldă de vară – cu doar 29 kcal/100ml.
“Segmentul Flavored fără alcool este cel mai dinamic în piața de bere, cu creșteri semnificative de la an la an. De aceea, este esențial să inovăm, să aducem consumatorilor gusturi surprinzătoare și provocatoare”, a declarat Sharon Annette, Marketing Director HEINEKEN România. “Avem mare încredere în noua variantă – Pepene și Coacăze Negre, care a fost imediat îndrăgită de către consumatori, încă din etapa de testare.”, a mai spus reprezentanta companiei.
Ciuc Radler își propune să fie un catalizator al distracției cotidiene. Astfel, brandul a început să comunice în 2023 pe platforma „Ia-ți doza de fun”. Noua comunicare Ciuc Radler a fost vizibilă încă din luna aprilie și va continua pe parcursul verii.
Campania este una integrată, cu o prezență 360 la nivel de touch points, de la TV, digital, OOH, radio, până la comunicare cu creatorii de conținut și prezența la Electric Castle, alături de activări speciale și promoții in magazine.
Prezent de mai bine de zece ani pe piața locală, Ciuc Radler face parte din portofoliul HEINEKEN România. Fiind unul dintre jucătorii reprezentativi în categoria flavored beer, brandul surprinde consumatorii cu inovații de produs și de ambalaj, fiind caracterizat prin varietate la nivel de portofoliu, respectiv: Pepene & Coacăze negre, Lămâie și Lime, Zmeură și Lămâie & Vișină și Lămâie – toate prezente în segmentul de 0.00% alcool, alături de varianta Lămâie și Lime 1.9% alcool.