CEO Meeting in the Garden, networking la cel mai înalt nivel

Antreprenori şi oameni din top managementul companiilor din retail şi FMCG îşi dau întâlnire la o nouă ediţie a CEO Meeting in the Garden: Grocer/ Ecommerce/ Trends organizat de Modern Buyer.

Evenimentul aflat la ediţia cu numărul trei va avea loc în data de 23 iunie, la InterContinental Athénée Palace Bucharest.

Organizat în intervalul 16.00 – 21.30, evenimentul va reuni, într-un cadru exclusivist şi, de aceea mai restrâns, circa 80 de invitaţi din industriile mai sus menţionate.

Şi la ediţia din acest an vom vorbi despre dinamica pieţei de comerţ online în segmentul Grocery/FMCG, principalele tendinţe dar şi impactul comenzilor şi livrărilor online asupra businessurilor brick and mortar.

Speakeri şi parteneri

Avem alături de noi mai mulţi speakeri relevanţi care au confirmat prezenţa la această nouă ediţie, ne face plăcere să îi anunţăm mai jos:

CEO Meeting in the Garden este, de asemenea, un excelent prilej de business networking la cel mai înalt nivel. Davidoff şi La Strada, doi dintre partenerii acestei ediţii, vor completa atmosfera destină de networking cu scurte degustări de cafea și îngheţată.

Agenda evenimentului:

16.00 – 16.30 Welcome drink
16.30 – 17.00 E-commerce in FMCG – overview and trends
17.00 – 18.30 Open panel discussions
18.30 – 21.30 Networking, cocktail dinner şi degustare de vinuri, cafea şi îngheţată premium

Participă la CEO Meeting in the Garden – Grocery/ E-commerce/ Trends

Costul biletului de participare este de 180 de euro + TVA.
Pentru mai multe detalii cu privire la achiziţia de bilete sau de pachete de promovare şi participare disponibile, vă rugăm să scrieți e-mail la adresa aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro, maria.hurduc@modernbuyer.ro, sau să ne contactaţi telefonic: 0767.11.88.33 sau 0729.880.041

Articolul precedentDaniel Toma și al său sparanghel verde, de România
Articolul următorLidl România inaugurează un nou magazin în București
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.