Ce să nu ratați la târgul internațional PLMA World of Private Label de la Amsterdam

Târgul internațional PLMA 2023 „World of Private Label” – cel mai mare eveniment dedicat marcilor private din întreaga lume – reunește peste 2.500 de producători expozanți din 70 de țări, inclusiv peste 1.000 de expozanți de produse sustenabile și 60 de pavilioane naționale și regionale. Acest eveniment global se desfășoară în perioada 23-24 mai 2023, la Centrul Expozițional RAI Amsterdam.

Peste 500 de produse vor fi expuse în New Product Expo, alături de peste 60 de game de Private Label ale retailerilor din întreaga lume, în cadrul PLMA Idea Supermarket.

Un moment așteptat va fi decernarea premiilor internaționale Salute to Excellence, care premiază marile rețele comerciale pentru excelența în lansarea de produse de tip Private Label alimentare, nealimentare, dar și pentru designul de ambalaj. Peste 100 de câștigători vor fi desemnați cu acest prilej.

„Acest eveniment global, de mare impact, va reprezenta două zile foarte dinamice de buying, sourcing, învățare și networking”, a declarat Peggy Davies, președinta PLMA.

„Inovația prezentată la eveniment va consolida industria, aflată deja în plină expansiune, a mărcilor private.”

Produsele expuse vor include alimente proaspete, congelate și refrigerate, produse alimentare uscate și băuturi, precum și categorii non-alimentare, inclusiv cosmetice, produse destinate sănătății și îngrijirii frumuseții, home și kitchen care, auto, grădinărit, articole de uz casnic și bricolaj.

Expoziția este împărțită în săli separate pentru produsele alimentare și non-alimentare pentru a-i ajuta pe vizitatori să se orienteze mai ușor și să profite la maximum de timpul lor.

„World of Private Label” PLMA 2023 este cu adevărat un eveniment internațional, atrăgând peste 15.000 de vizitatori din peste 120 de țări.

„Există un interes global remarcabil pentru acest târg. Pe lângă vizitatorii din Europa, vedem un interes din ce în ce mai mare din partea vizitatorilor din Asia, precum și din America”, a declarat Jan van Lier, directorul internațional al târgului PLMA.

Evenimentul va prezenta, de asemenea, seminarii educaționale gratuite, inclusiv o prezentare susținută de un reprezenant al NielsenIQ despre cele mai recente date și tendințe în vânzările de Private Labels.

De mai bine de 35 de ani, Târgul Internațional de Comerț Internațional „World of Private Label” al PLMA a adus retailerii împreună cu producătorii pentru a-i ajuta să descopere produse noi, să-și facă noi contacte și să descopere idei noi, care să îi ajute să reușească și să dezvolte programele proprii de marcă privată.

Târgul PLMA Amsterdam de anul acesta vine într-un moment în care marca privată reprezintă mai mult de 40% din toate produsele vândute în șapte țări europene și peste 30% în alte nouă țări din Europa.

Articolul precedentTomáš Chadzivasilis, Sezamo România, vine la CEO Meeting in the Garden
Articolul următorStudiu Sameday: Easybox depăşeşte în premieră opțiunea pentru livrarea la adresă
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.