Cătălin Samara este noul Director al Bringo Internațional

Cătălin Samara, Director Operațional și E-commerce al Carrefour România, a preluat funcția de Director al Bringo Internațional, cu responsabilitatea de a coordona activitatea Bringo în cele cinci țări în care serviciul este activ, sub diverse branduri: România, Argentina, Belgia, Franța și Maroc.

Cătălin va conduce astfel o nouă structură, Bringo Internațional, creată de Grupul Carrefour și care integrează de acum și Bringo România.

Cătălin a avut o contribuție esențială la dezvoltarea locală a conceptului de business și a serviciului, supervizând activitățile de e-commerce ale Carrefour România și planul de extindere constantă a parteneriatului cu Bringo.

“Sunt onorat să pornesc în această nouă provocare profesională și să fiu și mai implicat în activitatea Bringo. Este un serviciu în care am avut mare încredere dintotdeauna și care are un potențial de creștere în toate țările în care este prezent, întrucât consumatorii doresc să aibă opțiuni flexibile pentru a-și face cumpărăturile și pentru a se bucura de mai mult timp pentru ei, indiferent de locul în care trăiesc.” – a declarat Cătălin Samara, Director al Bringo Internațional.

„Modelul Bringo le oferă întocmai acest beneficiu și, iată, că a dovedit prin succesul dobândit în doar câțiva ani de la lansare. Vom lucra împreună cu echipele grupului Carrefour pentru a duce activitatea Bringo Internațional la nivelul următor.” – a adăugat Cătălin Samara.

Cătălin Samara este de 21 de ani în Carrefour România, alăturându-se companiei în 2000, fiind printre primii angajați. Până în prezent, a deținut o serie de poziții strategice în cadrul companiei, de la Director Operațional de Hipermarketuri, la Director Marketing, Digital și E-commerce, Servicii clienți și Omnicanal, fiind și membru al Comitetului Executiv din 2011.

În funcția sa de Director Operațional & E-commerce, Cătălin Samara era responsabil cu operațiunile tuturor formatelor de magazine fizice din rețeaua Carrefour România: hipermarketuri, supermarketuri, proximitate și Supeco.

Pe lângă responsabilitățile de management ale Activelor, Caselor și Organizarea Proceselor, Cătălin a coordonat și dezvoltarea modelului de business omnicanal ce cuprinde strategia de e-commerce și operațiunile de transformare digitală.

În doar patru ani, Bringo s-a extins în 37 de orașe din România și include în acest moment în aplicație peste 100 de magazine Carrefour în toate formatele (hipermarket, supermarket, express și Supeco). În plus, recent a lansat serviciul de livrare rapidă a produselor Carrefour, în 30 de minute, în București, Iași, Cluj, Timișoara, Constanța și Brașov. Serviciul este bazat pe linia de supermarketuri și, mai ales, pe cea de magazine express din rețeaua Carrefour.

Dezvoltarea parteneriatului a presupus o implicare directă din partea lui Cătălin, în calitate de coordonator e-commerce. Nu în ultimul rând, modelul Bringo a fost exportat cu succes în acest timp în patru alte piețe.

Grupul Carrefour a considerat ca este un pas necesar crearea unei structuri internaționale, parte din grup, care să coordoneze eforturile locale din fiecare țară și strategiile de dezvoltare la nivel internațional, sub supervizarea directă a lui Cătălin. Compania este acum activă sub diferite branduri în cinci țări: România, Argentina, Belgia, Franța și Maroc.

Articolul precedentAquila va asigura distribuția la nivel național a produselor companiei austriece RAUCH
Articolul următorRO Fruits & Vegetables Show revine în februarie 2022 cu o nouă ediţie
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.