Carrefour România și-a extins serviciile de vânzare online și de livrare a produselor prin rețeaua Carrefour Market în noi orașe din țară: București, Baia Mare, Brăila, Iași, Oradea, Ploiești, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara. Astfel, prin extinderea parteneriatului cu platforma Glovo, un număr de 19 magazine Carrefour în format Market vor oferi serviciul de livrare la domiciliu.
Utilizatorii Glovo se pot bucura de o gamă extinsă de produse Carrefour în aplicație, care cuprinde peste 8.500 de produse alimentare și non-alimentare (în funcție de magazinul ales), din 22 de categorii.
Din secțiunea Supermarket a aplicației Glovo, clienții pot selecta produsele dorite de la magazinul Carrefour din proximitatea lor, iar Glovo le va livra la adresa indicată în mai puțin de 60 de minute.
„Extinderea colaborării cu Glovo, pe lângă parteneriatul strategic deja existent cu Bringo, reprezintă o nouă cale de acces către soluții rapide, personalizate și ușoare pentru clienți, având totodată o contribuție importantă la amprenta noastră digitală. Pe viitor, ne propunem să integrăm serviciul de livrare rapidă în și mai multe magazine din țară și să accelerăm timpii de livrare”, a declarat Bogdan Moise, E-commerce Manager Carrefour România.
Totalul magazinelor Carrefour listate în aplicația Glovo atinge 64 de unități la nivel național, dintre care 44 hipermarketuri, 19 supermarketuri și 1 Supeco.
Carrefour România operează în România prin patru entități juridice: Carrefour, Artima, Columbus Operațional și Supeco Investment.
Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai multe categorii care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, supermarketuri și magazine. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 25 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.