Carrefour lansează un program de reducere a prețurilor la peste 1200 de produse

Carrefour România lansează, în premieră, un program național ca măsură de sprijin pentru clienți în contextul creșterii prețurilor, prin care oferă reduceri la peste 1200 de produse. Lansat sub denumirea „Minus la sută”, programul este disponibil în toate magazinele Carrefour de tip Hipermarket și Market din țară, precum și online, în platformele de livrare rapidă unde compania este prezentă.

Programul „Minus la sută” include reduceri de până la 20% la o gamă largă de peste 1.200 de produse esențiale, din 45 de categorii diferite: de la produse alimentare (mezeluri, lactate, brânzeturi, alimente congelate), precum și produse de bază și de băcănie, până la produse de igienă personală și pentru întreținerea casei.

Printre acestea, se regăsesc atât sortimente din portofoliul de mărci proprii ale retailerului, cât și produse de brand internațional și național. Pentru a putea fi identificate ușor de către clienți, acestea vor fi semnalizate la raft prin mesajul „Produs cu preț redus”, iar prețurile afișate rămân neschimbate pentru minimum trei luni.

„Minus la Sută reprezintă un răspuns concret la impactul fluctuațiilor economice recente, cu impact general în piață. Astfel, nu vorbim de o promoție tradițională, ci de o nouă componentă a platformei noastre de pricing, gândită pentru a susține puterea de cumpărare a clienților într-un context de inflație, indiferent de cum aleg să cumpere de la noi: din magazinele hiper și market sau online.”, a declarat Gilles Ballot, CEO Carrefour România.

Noutatea acestei măsuri constă în impactul pe termen mediu spre lung, întrucât reducerile vor fi aplicate în mod constant, nu doar pe o perioadă limitată, cu posibilitatea de extindere a valabilității programului, în funcție de relevanța sa pentru clienți, pentru a le asigura stabilitate și predictibilitate în cheltuieli.

Pentru o experiență completă și rapidă la cumpărături, Carrefour extinde programul de reduceri și în platformele digitale de e-commerce. Astfel, clienții pot consulta lista cu produsele potrivite nevoilor lor și plasa comenzi online, atât prin platformele proprii Act For Good din aplicația Carrefour și site-ul carrefour.ro, cât și prin intermediul aplicațiilor partenere, BRINGO, Glovo și Tazz.

Alături de Minus la Sută, în magazinele retailerului se regăsesc campanii precum Top 100 Produse HIT, prin care sunt selectate săptămânal produsele cele mai iubite de către clienți și puse în vânzare la cele mai mici prețuri din retail, Bonul de Weekend, prin care clienții beneficiază de vouchere de cumpărături în zilele de weekend, și multe altele. Totodată, clienții fideli sunt obișnuiți cu promoțiile disponibile săptămânal în programul de loialitate Act for Good.

Articolul precedentFerma „Sol și Suflet”: trei ani de inovație pentru autosustenabilitate în agricultura regenerativă românească
Articolul următorÎn ultimii patru ani, cooperativele agricole și-au dublat cota de piață, în ansamblul agriculturii din România
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.