Carrefour depășește pragul de 190 magazine în format Market: cinci noi deschideri în București, Ocna Mureș si Craiova și 20 remodelări efectuate în 2023

Carrefour România a deschis în 2023 cinci noi supermarketuri în București, Ocna Mureș și Craiova. Astfel, retailerul depășește borna de 190 de unități, în format Market la nivel național, dintr-un total de peste 430 magazine. Pentru a îmbunătăți și personaliza experiența clienților, Carrefour a planificat anul acesta procese de remodelare pentru 20 de magazine Market, după ce în 2022 a finalizat 45 de remodelări la nivel național.

Cele cinci noi magazine sunt localizate în: București – Aleea Lunca Cernei nr. 6 A, sector 6; strada Economu Cezărescu 34-32, sector 6; strada Subcetate, nr 49, sector 1; Ocna Mureș, str. Cuza Voda Nr. 51; Craiova, str. Făgăraș nr 6C.

Clienții sunt așteptați în noile magazine în intervalul luni – sâmbătă 07:00 – 22:00, duminică 08:00 – 21:00 (Market Ocna Mureș).

Cele cinci magazine beneficiază de un design modern, cu o suprafață de vânzare de până la 890 mp. Prin deschiderea noilor magazine, Carrefour, unul dintre cei mai mari angajatori din România, generează 70 locuri de muncă la nivel național, susținând dezvoltarea comunității locale.

„Continuăm să investim în acest format versatil, cu mare popularitate în rândul clienților, pentru a le oferi cea mai bună experiență la cumpărături. Pe lângă expansiune, ne concentrăm și pe remodelare, inclusiv în ceea ce privește gestionarea consumului de energie. În plus, aducem formatul Market și mai aproape de clienții noștri, prin extinderea soluțiilor e-commerce. Urmărim permanent să creăm cel mai personalizat și atractiv customer journey, pentru a ne poziționa ca opțiunea top-of-mind a românilor”, a declarat Jagoda Gwardys-Zientara, COO Carrefour România.

Clienții au la dispoziție o gamă variată de peste 8.000 de produse alimentare și non-alimentare, o sortimentație bogată de fructe și legume proaspete, lactate, brânzeturi și produse de măcelărie, cu un raport calitate-preț excelent; pâine și produse de patiserie proaspăt coapte în zona produselor de brutărie; produse non-alimentare pentru întreținerea și îngrijirea casei; produse de îngrijire personală în zona Parfumerie și Igienă. De asemenea, magazinele nou deschise prezintă o selecție de vinuri regionale și etichete exclusive sau consacrate din programul Deschidem Vinul Românesc.

„Întâmpinăm clienții în noile magazine nu doar cu game variate de produse, ci și cu spații cu design modern și sustenabil: planul nostru de remodelări la nivel național, ce vizează anul acesta 20 de magazine, urmărește, printre altele, și economisirea de energie. Astfel, la finalul lunii iunie am montat uși la vitrinele de frig în 45 de magazine, iar în nouă din cele 20 de remodelări planificate anul acesta, am înlocuit echipamentele de frig”, a afirmat Ramona Huștiu, Director Operațional Supermarket.

În magazinele Carrefour Market, clienții beneficiază atât de o selecție de oferte aplicabile la nivel național, pe categorii precum fructe și legume, sau produse de larg consum cât și de oferte dedicate, precum Bonul de Cartier, lansat la finalul lunii august, prin care clienții beneficiază de luni până miercuri de 20% reducere la o gamă de produse ce variază în fiecare săptămână, precum gama de bere, cafea, dulciuri și înghețată sau băuturi răcoritoare. De asemenea, ca în cazul fiecărei deschideri, Carrefour România a pregătit oferte dedicate aplicate la produse de larg consum, pentru a susține puterea de cumpărare a clienților.

În interiorul magazinelor Market, clienții au la dispoziție și servicii precum PayPoint, reîncărcare electronică, plată facturi sau viniete. Folosind aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele direct de la raft, pot verifica prețurile și apoi le pot adăuga în coșul virtual și plăti rapid la casa de marcat, fără să mai așeze produsele pe bandă. Tot prin intermediul aplicației, clienții au acces la programul de loialitate Act for Good unde, săptămânal, pot găsi noi oferte și promoții.

Retailer omnichannel, Carrefour le oferă clienților din România experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO și Glovo sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro.

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 430 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat pentru peste 17.000 de angajați.

Articolul precedentTuborg România lansează ediția limitată de Sărbători Tuborg Christmas Brew
Articolul următorNoua E-eticheta pentru vinuri, aplicabilă începând cu 8 decembrie 2023
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.