Carrefour a lansat cartela eSIM Travel Data în parteneriat cu BICS

Carrefour, în parteneriat cu BICS, un lider global în furnizarea de servicii de comunicații mobile, a lansat o cartelă virtuală preplătită – eSIM Travel Data, o alternativă la roamingul tradițional, care le permite clienților să rămână conectați în peste 100 de țări.

„Suntem încântați să introducem eSIM Travel Data pe piața românească. Această nouă soluție răspunde nevoilor tot mai mari ale clienților noștri de a rămâne conectați în timpul călătoriilor, oferindu-le flexibilitate, accesibilitate și o experiență digitală îmbunătățită. Cu eSIM Travel Data, clienții noștri pot explora lumea fără griji, știind că sunt mereu conectați”, a declarat Dragoș Huștiu, Client Services Manager, Carrefour România.

Avantajele eSIM Travel Data

● Fără taxe de roaming, clienții se bucură de tarife competitive în roaming;
● Serviciul e-SIM de la Carrefour permite accesarea a numeroase rețele, în peste 100 de țări;
● Clienții pot alege planul de date adaptat necesităților lor și își pot gestiona consumul direct din aplicația Carrefour.

Cum funcționează?

1. Verifică compatibilitatea: Asigură-te că dispozitivul tău este compatibil cu tehnologia eSIM și este deblocat.
2. Alege planul potrivit: Selectează țara de destinație și optează pentru un plan de date care se potrivește nevoilor tale.
3. Instalează eSIM-ul: Scanează codul QR primit după achiziționare pentru a adăuga eSIM-ul pe telefonul tău. Vei primi instrucțiuni imediat și pașii simpli pe care trebuie să îi urmezi.
4. Activează eSIM-ul: La destinație, activează roamingul și selectează eSIM-ul ca sursă de date mobile. Telefonul se va conecta automat la o rețea locală.

Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.

BICS, parte a grupului Proximus este un operator global de voce și principalul furnizor de servicii de date mobile la nivel mondial. Soluțiile oferite includ – de la conectivitate mobilă globală, experiențe de roaming fără întreruperi, prevenirea fraudei și autentificare, până la mesagerie globală și Internet of Things (IoT). Compania cu sediul central în Bruxelles, are o prezență puternică în Africa, Americi, Asia, Europa și Orientul Mijlociu.

Articolul precedentMaestro Wine – Wine Partner al evenimentului Retail&Horeca Distribution 2024
Articolul următorStudiu Deloitte: 2024 este un an bun pentru investiții, potrivit firmelor de capital privat din Europa Centrală
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.