Cappy+, un nou produs premium în portofoliul Coca-Cola

0
64

Coca-Cola lansează pe piața din România Cappy+, o nouă generație de băuturi premium, necarbogazoase, din sucuri de fructe și legume îmbogățite cu vitamine și minerale. Noua gamă de produse poate fi găsită în magazine începând cu luna mai, în trei sortimente: Cappy+ Morning Plus, Cappy+ Cool & Smile și Cappy+ Antiox.

Cappy+ Morning Plus este un nectar obținut dintr-o combinație de fructe din concentrat (mere, portocale, kiwi, ananas, rodie și banane), îmbogățit cu vitamina C. Cappy+ Cool & Smile este un suc 100% din fructe din concentrat (portocale, mandarine și lamâie), fără zahăr adăugat, îmbogățit cu Magneziu. Cappy+ Antiox este un suc 100% din fructe și legume din concentrat (mere, struguri, sfeclă roșie, morcovi negri, capșuni, coacăze, mure, lămâie), fără zahăr adăugat, îmbogățit cu vitamina E.

Cappy+ combină bunătatea esențială a naturii cu un amestec fin de fructe și legume. Într-un ambalaj premium, noul produs vine cu un gust delicios, recomandat pentru toate momentele de consum. Cappy+ este disponibil în ambalaje de 250 și 800 de ml.
Produsul intră pe piață cu o comunicare jucăușă și îndrăzneață, adaptată atât pentru mediile online, cât și cele offline. Sub sloganul „pune bun” în „Bună ziua”, produsul se adresează persoanelor active, care vor să aibă un stil de viață echilibrat și să-și asigure un “plus” exact atunci când au mai mare nevoie.

Lansarea Cappy+ va fi susținută de o campanie integrată de comunicare ce va include digital & social media, sampling și activări speciale în magazin.