Campanie integrată pentru promoția de vară a iaurtului cu specific grecesc de la Olympus

Campania de comunicare pentru promoția de vară a iaurtului cu specific grecesc de la Olympus se desfășoară între 22 mai și 17 iulie 2023, iar mixul de comunicare al campaniei cuprinde: instore (materiale de comunicare), OOH, digital (postări în social media susținute și de Daniel Buzdugan și campanii media) și spot TV.

„A devenit deja o tradiție ca Olympus să organizeze o campanie de vară în fiecare an. Pentru noi este ca o recompensă pentru clientul fidel al gustului unic al iaurtului cu specific grecesc Olympus. În toată această perioadă, consumatorul se bucură de discounturi generoase la raft și, mai mult, are șansa de a câștiga prin tragere la sorți numeroase alte premii”, a declarat Mădălina Toma, Marketing Director Olympus.

Promoția are loc în fiecare an și păstrează în focus gama de iaurt Olympus cu specific grecesc. În această perioadă, spotul TV îl are în centru pe Daniel Buzdugan, cu care brandul colaborează încă de anul trecut, iar comunicarea este centrată pe mesajul de vacanță în Grecia: consumatorii află că fiecare linguriță din gama de iaurturi cu specific grecesc îi duce mai aproape de Grecia, una dintre destinațiile de concediu preferate de români.

„Campania pornește de la insightul că românii nu văd Grecia doar ca pe o simplă destinație de vacanță de vară, ci ca pe o adevărată stare de spirit. Sunt îndrăgostiți de vibe-ul pe care îl oferă, însă programează cel mult o vacanță pe an aici, iar restul timpului visează cu ochii deschiși. Campania surprinde creativ această stare și, asemenea campaniilor desfășurate împreună cu Olympus în ultimii 10 ani, vizează să-i aducă pe consumatori cât mai aproape de experiența autentică grecească”, a declarat Alina Mocanu, Senior Account Manager Oxygen.

KV-ul de campanie este unul inedit, fiind realizat în urma unui photo shooting, în care echipa OXYGEN (agenție de comunicare) a surprins conceptul folosind efectul Tiny Planet. Astfel, KV-ul îl prezintă pe Daniel Buzdugan deasupra globului pământesc și transmite consumatorului mesajul că poate primi ca premiu întreaga Greciei.

Articolul precedentTrei medalii de aur și opt de argint obținute de Purcari la Decanter World Wine Awards 2023
Articolul următorBurger King a deschis un nou restaurant în Galați Shopping City
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.