Burger King se întoarce în România și redeschide primul restaurant la final de septembrie

Burger King se întoarce în România și va redeschide primul restaurant la final de septembrie, la București. Designul modern al restaurantului va beneficia de un sistem de operare digitalizat, ce simplifică toate operațiunile din bucătărie, precum și procesul de servire a clienților.

“Suntem entuziasmați să deschidem primul nostru restaurant Burger King în România. Economia țării, aflată în creștere, oferă un potențial extraordinar și o mulțime de oportunități. […] Planurile noastre de dezvoltare pe termen lung sunt ambițioase și ne dorim să devenim un angajator important în România și un partener de încredere pentru clienții și furnizorii noștri”, a declarat Alan Laughlin, Președinte Burger King AmRest.

Alan Laughlin, Președinte Burger King AmRest

Planul Burger King în România este să recruteze în perioada următoare o echipă de aproximativ 100 de angajați.

Zilnic, peste 11 milioane de clienți vizitează restaurantele Burger King din întreaga lume. Înființat în 1954, Burger King este al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume.

Brandul Burger King este administrat de AmRest în România, operatorul de restaurante multibrand tip franciză din Europa, cu un portofoliu ce cuprinde 10 branduri în 25 de țări. AmRest operează francize pentru branduri precum KFC, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, pentru mărcile proprii Sushi Shop, La Tagliatella, Bacoa, Blue Frog și KABB, precum și pentru brandul online Pokai.