Bureau Veritas, lider global în servicii de testare, evaluare, inspecție și certificare a emis primul certificat din România pentru Managementul Satisfacției Clientului, conform standardului internațional ISO10002:2018, pentru Edenred, companie emitentă de carduri și tichete de beneficii pentru salariați.
Noua certificare obținută de Edenred în România se adaugă certificărilor deja existente – standardul ISO 9001:2015 pentru managementul calității, precum și certificarea rețelei de comercianți parteneri.
Edenred România deservește peste 35.000 de companii-client, peste 1.500.000 de utilizatori și 65.000 de comercianti parteneri, pentru un portofoliu de produse și servicii complexe: carduri si tichete de masă, cadou, tichete de creșă, carduri și tichete de vacanță, tichete sociale, precum și carduri preplătite pentru cheltuieli de afaceri.
Standardul ISO 10002:2018 este unul dintre cele mai complexe și stricte din domeniu, astfel că foarte puține companii au reușit să își alinieze deja procesele de lucru cu noile exigențe.
ISO 10002:2018 „Customer Satisfaction” este un standard internațional care certifică modul în care companiile își gândesc, organizează și conduc afacerile pentru a crește satisfacția clienților cu privire la produsele și serviciile furnizate.
Companiile certificate sunt cele care demonstrează că satisfacția clienților este un pilon principal în tot ce înseamnă planificare, design, management, operațiuni și inovație în cadrul organizației. Pentru a obține certificarea ISO 10002:2018, companiile trebuie să propună soluții inovative și complete pentru tratarea fiecărei solicitări din partea clienților, utilizatorilor și partenerilor de afaceri.
Companiile atestate trebuie să implementeze și să demonstreze că aplică constant sisteme și proceduri de lucru prin care asigură satisfacția clienților – de la modul în care își incurajează clienții să își comunice eventualele nemulțumiri sau reclamații până la modul în care aceste nemulțumiri sunt rezolvate corect, rapid, eficient și politicos, inclusiv proceduri prin care feedback-ul clienților este integrat într-un sistem de îmbunătățire ulterioară a produselor și serviciilor respective sau de inovare și lansare de noi produse.
Bureau Veritas are opt afaceri la nivel mondial și a raportat în 2018 venituri de 4,8 miliarde euro. Grupul are 1.400 de birouri și laboratoare în 140 de țări, 76.000 angajați și 400.000 clienți. Bureau Veritas este listată la bursa Euronext din Paris (simbol stoc: BVI).