Bonteria, un concept de magazin creat de Carrefour, se deschide la București

Carrefour lansează la București un concept nou de magazin pentru piața din România – Bonteria Very & So, situat pe Calea Dorobanților nr. 103-105. Este un magazin de proximitate cu o selecție de parfumuri, produse de make-up, cosmetice, produse de îngrijire a părului, produse BIO și alte articole care încurajează o stare de bine, toate la prețuri accesibile. Bonteria creată de Carrefour este prima de acest tip deschisă în țară.

Caracteristicile noului magazin Bonteria Very & So, situat pe Calea Dorobanților nr. 103-105:
● 7300 de produse
● suprafață de vânzare de 218 metri pătrați
● 7 angajați
● program: luni – vineri 09:00 – 21:00, sâmbătă – duminică 10:00 – 18:00
● www.veryandso.ro

Bonteria Very & So vine cu o ofertă de produse și branduri speciale, cu ingrediente naturale, fără amoniac sau aluminiu, bio sau vegane. Găsești pe rafturile Bonteriei produse de răsfăț, game noi de creme, măști, gomaje, precum și accesorii de păr, unghii și corp.

Noul concept oferă produse ecologice de îngrijire a casei și de igienă sanitară, precum și cu produse pentru cei mici, de la mâncare BIO la produse speciale de îngrijire pentru ei. Se pot face cumpărături pentru întreaga familie în condiții de siguranță.

Inspirată de combinația dintre elemente de beauty și elemente din natură, Bonteria Very & So își așteaptă clienții într-un spațiu larg, cu design minimalist, gândit pentru a ne simți cât mai aproape de natură, în mijlocul orașului.

Articolul precedentPenny Market devine Penny. Până în 2022, toate magazinele vor fi adaptate noului concept
Articolul următorLa ce cumpărături renunță românii?
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.