Bolt Business raportează venituri crescute cu 400% în 2022

Bolt Business, divizia care facilitează furnizarea de servicii de transport prin intermediul platformei pentru clienți mari corporativi din întreaga Europă, și-a crescut veniturile în 2022 cu 425%, un rezultat fără precedent. Creșterea înregistrată în România a depășit și ea 400% în aceeași perioadă. Ea a fost determinată de intensificarea activității companiilor-client existente, alături de contractarea de noi clienți.

Numărul de utilizatori unici pe platforma Bolt Business a crescut și el cu 400% față de aceeași perioadă a anului precedent, numărul de comenzi crescând în același ritm.

„Oricine gestionează călătoriile în interes de serviciu trebuie să găsească un punct de echilibru între siguranța angajaților, costuri și sustenabilitate, aşadar suntem încântați că, în acest mediu plin de provocări, am fost furnizorul de călătorii corporative ales pentru atât de multe organizații”, a spus Nick Powell, VP Bolt Business.

În România, Bolt Business are peste 3.000 de clienți companii. Angajații companiilor din România folosesc serviciile Bolt Business pentru întâlnirile de business din oraș sau din apropierea orașelor mari, sau seara și noaptea, când se întorc acasă de la serviciu.

„Am crescut și vom crește în continuare numărul de curse, pe măsură ce tot mai multe companii revin la modul de funcționare tradițional sau hibrid și reiau întâlnirile față în față cu clienții lor”, spune Daniel Simion, Country Manager Bolt Business România.

„Chiar dacă mediul de business rămâne dificil, oboseala cauzată de apelurile video este reală, fapt care va duce la o creștere a întâlnirilor față în față, în special cu parteneri externi”, a spus Nick Powell. „Prin combinația de accesibilitate, fiabilitate și siguranță a transportului, alături de instrumentele de management al cheltuielilor foarte performante la nivel de industrie, suntem bine poziționați pentru a ne continua creșterea și în 2023.”

Bolt are peste 100 de milioane de utilizatori în 45 de țări și peste 500 de orașe din Europa și Africa.

Compania este prezentă în România cu serviciile de transport la cerere, de închiriere de trotinete electrice, de livrare de mâncare (Bolt Food), livrare de produse alimentare și nealimentare (Bolt Market) și cu divizia de software development, care deservește toate subsidiarele din Europa ale companiei.

Bolt este prezentă în peste 25 de orașe din România, extinzându-și continuu oferta de servicii și acoperirea națională.

Bolt Business facilitează clienților săi furnizarea de servicii de transport corporate sigure și confortabile pentru angajați, prin intermediul suitei de produse Bolt. La nivel global, aceasta include transportul la cerere, închirierea de mașini și închirierea de scutere și biciclete electrice, toate acestea putând fi gestionate printr-o singură platformă, care oferă control și vizibilitate depline. Într-o perioadă în care mediul macroeconomic îndeamnă companiile să reducă costurile, Bolt Business propune prețuri competitive, alături de o alegere ecologică pentru călătoriile de business.

Articolul precedentCine este Onur BARIM, noul manager al Grupului Lactalis?
Articolul următorPrunele moldovenești sunt tot mai cerute pe piața germană
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.