BistroMar a împlinit un an de activitate și are în meniu peste 110 specii de pește și fructe de mare

BistroMar, un gourmet bistro cu specialități din pește sălbatic, de acvacultură și fructe de mare exclusiv marca Alfredo Seafood, a împlinit un an de la deschidere. Pe parcursul primului an de activitate, BistroMar a înregistrat o creștere medie a vânzărilor de 30%, restaurantul și-a extins suprafața, spre finalul lui 2018, și și-a lărgit gama de specii de pește sălbatic și de preparate din meniu. În primul an de funcționare, proprietarii au investit în restaurant circa 250.000 euro, iar pentru sfârștul anului este estimată atingerea unei cifre de vânzări de 1 milion euro.

BistroMar include atât o parte de bistrou, cât și o pescărie de unde clienții pot cumpăra pește proaspăt. De atfel, restaurantul are una dintre cele mai complete oferte din capitală, punând la dispoziția clienților săi peste 110 specii de pește și fructe de mare.

Pe parcursul anului 2018, pescăria și-a diversificat constant oferta de specii de pește și fructe de mare. Bucătarii BistroMar gătesc în fața clienților atât specii cunoscute cum ar fi: dorada, somon, păstrăv, calcan, dar și specialități ca: dentex, amberjack, scoici Saint Jacques etc.

Printre noutățile introduse recent de BistroMar se numără creveții Carabinieri sălbatici de Sicilia, peștii undițari, midiile românești și rapanele din Marea Neagră.

Un top al celor mai solicitate trei preparate din meniul restaurantului, în cele douăsprezece luni de la deschidere, cuprinde: Cacciucco (supă siciliană de pește și fructe de mare), caracatița a la Gallega și borșul de sturion.

Printre delicatese se numără caviarul din somon sălbatic IKURA și stridiile, inclusiv specialități, precum: scoici Saint Jacques, creveți Carabinieri, rândunică de mare sau pește undițar. O altă noutate importantă este și implementarea serviciului de livrări la domiciliul clienților.

Din punct de vedere al costurilor, BistroMar se încadrează în segmentul medium-high, dar există și preparate la prețuri mai mici, iar de curând a fost introdus și meniul zilei, care oferă două feluri de preparate, totul la un preț accesibil, care variază între 35 și 50 lei.

“Suntem mulțumiți de parcursul pe care l-am avut în primul an al BistroMar. Am reușit să ne îndeplinim obiectivele de creștere și să facem acest lucru fără a face rabat de la calitate. Eu sunt de circa 20 de ani în domeniul afacerilor cu pește și fructe de mare, iar în momentul de față una dintre principalele mele ținte este educarea consumatorului, atât în zona de retail, cât și în cea de HoReCa.”, a spus Mihai Cristian Dărmănescu, director general BistroMar și fondator Alfredo Seafood.

BistroMar este și primul magazin fanion de desfacere a produselor marca Alfredo Seafood, brand cu o experiență de circa 20 ani în selectarea, importul, prelucrarea și distribuția produselor de pește și fructe de mare de cea mai bună calitate. BistroMar este o afacere de familie, care îmbină cunoștințele și experiența de afaceri ale fraților Dărmănescu: Mihai și Diana.
BistroMar, care este situat în incinta Pieței Floreasca, pe strada Banul Antonache nr. 41, se întinde în prezent pe o suprafață de 80 m2 și are 55 de locuri.