Berarii României salută sezonul revederilor la bere printr-o campanie dedicată

Asociația Berarii României Berarii României salută sezonul revederilor la bere printr-o campanie dedicată “Berea. Băutura spumoasă a noii relaxări!” Narativul campaniei este susținut de video manifesto #BEEReady #BEERightBack, în care analogia dintre procesul de fabricare al berii și procesul de dezvoltare al oamenilor care se deschid spre experiențe noi surprinde bucuria de a ne putea revedea din nou la o bere.

Dincolo de obiectivul de celebrare a sezonului #beeready între prieteni, în vara noii relaxări, Asociația Berarii României își propune să continue să încurajeze consumul responsabil de bere pentru un stil de viață fără excese, printr-o comunicare susținută pe toate canalele de comunicare integrate în această campanie.

Restricțiile impuse de pandemie au lovit puternic sectorul ospitalității și implicit pe cel al berii la nivel european: barurile și restaurantele au pierdut 42% din vânzările de bere în 2020, echivalentul a peste 5 miliarde de litri, și 800.000 de locuri de muncă în sectorul Horeca. În România, înainte de pandemie, berea servită în sectorul ospitalității genera 443 milioane de euro în economie în vreme ce anul trecut, a generat doar puțin mai mult de jumătate, respectiv 241 milioane de euro.

Cu toate acestea, producătorii de bere au răspuns pozitiv pe timpul pandemiei, susținând sistemul de sănătate publică și personalul din prima linie, demonstrând solidaritate cu sectorul ospitalității și investind în medii sigure din punct de vedere sanitar. De asemenea, producătorii de bere și-au dublat eforturile legate de sustenabilitate și au continuat investițiile în inovații și în berea fără alcool sau cu conținut scăzut de alcool.

De 17 ani, Asociația Berarii României reprezintă vocea comună a industriei locale de bere. Membrii Asociației Berarii României sunt Bergenbier, Heineken, United Romanian Breweries Bereprod, Ursus Breweries și Martens, alături de microberăria Clinica de Bere.

Împreună, cei șase producători furnizează 85% din cantitatea de bere consumată în România. Totodată, din Asociație fac parte și reprezentanți ai producătorilor de materii prime: Soufflet Malt Romania și Asociația Producătorilor De Hamei Din România.

În septembrie 2019, producătorii de bere din Europa, inclusiv din România, reuniți în asociația Berarii Europei, au semnat un memorandum prin care s-au angajat să eticheteze ingredientele și valorile energetice pe toate ambalajele de bere din UE până în 2022, obiectiv ambițios convenit în mod voluntar cu Comisia Europeană.