Auchan se parteneriază cu proiectele Family Market ale companiei Iulius la Iași

Auchan va deschide anul viitor două supermarketuri în cadrul proiectelor Family Market dezvoltate de compania Iulius în cartierul Bucium şi comuna Miroslava, din Iași.

„Auchan are o echipă puternic ancorată în realitatea pieței de profil şi inovatoare, care ne va surprinde și de această dată cu un concept nou, adaptat proiectelor Family Market. Mixurile specifice acestor noi proiecte sunt concentrate pe magazine specializate, servicii și branduri locale, care completează oferta unor mari retaileri internaționali”, a spus Oana Diaconescu, Head of Leasing, Iulius.

„Auchan Miroslava și Auchan Bucium își propun să aducă o nouă experiență de cumpărare ieșenilor. Oferă un parcurs rapid și facil, o atmosferă convivială, cu game largi de produse alimentare la prețuri mici zi de zi, inclusiv game sezoniere, printr-o ofertă extinsă de produse proaspete fabricate în magazin și o sortimentație variată de produse nealimentare de uz cotidian.”
“În plus, vom avea spații dedicate producătorilor locali și un loc amenajat unde clienții vor putea servi masa. De asemenea, magazinele vor pune la dispoziția clienților servicii de livrare expres a comenzilor online”, a declarat Ioana Toșa, Director Teritoriu Nord Auchan Retail România.

Cu o suprafață de vânzare foarte mare, poziționată la limita superioară a formatului, Auchan propune o acoperire largă a nevoilor alimentare și nealimentare ale clienților.

Magazinul din Family Market Bucium va avea o suprafaţă de aproximativ 2.500 mp, iar cel din comuna Miroslava de peste 2.200 mp.

Oferta supermarketurilor Auchan va include produse proaspete (carmangerie, brutărie, pescărie, fructe, legume, mezeluri, brânzeturi, lactate, ready to eat, ready to cook, piața Auchan etc.), produse de băcănie (dulciuri, preparate sărate), articole Bio&Eco, cât și o gamă din categoriile nealimentare: articole de îngrijire și frumusețe personală, îngrijirea casei, auto, bricolaj, textile, bagaje, grădină și multe altele.

Clienţii vor găsi aici atât produsele proprii, marca Auchan, cât şi brandurile naţionale şi internaționale.

Proiectat din dorinţa de a susţine dezvoltarea urbană în afara graniţelor oraşului şi de a răspunde cerinţelor locuitorilor pentru servicii imediate, conceptul Family Market integrează o zonă de retail, spaţii verzi şi de relaxare.

Astfel, ambele Family Market includ un supermarket Auchan și un mix personalizat de servicii, asigurat de producători și antreprenori locali, care include: băcănie, carmangerie, brutărie, cofetărie, coffee shop, produse naturiste, farmacie, librărie, croitorie și curățătorie, mobile service, florărie, pet shop, coafor, agenție bancară, produse pentru casă și fashion.

Cele două proiecte Family Market reprezintă o investiție de 17 milioane de euro.