Auchan a deschis un nou magazin MyAuchan în București

Magazinul MyAuchan Luică, cu o suprafață de vânzare de 560 de metri pătrați, este situat pe strada Luică nr 164-168, la parter și mezanin, în sectorul 4. Orarul de funcționare este de la 8:00 la 22:00, de luni până duminică.

Noul magazin aduce formatul de proximitate MyAuchan și mai aproape de locuitorii Bucureștiului, oferindu-le o experiență la cumpărături specifică Auchan și propunând o gamă de 5.000 de produse alimentare, nealimentare, precum și servicii suplimentare de plată a utilităților și coffee corner.

Universul gastronomic pe care clienții îl vor descoperi aici reunește produse preparate pe loc, sandwich-uri și preparate ready to eat, salate, legume și fructe proaspete, produse bio, produse de băcănie, băuturi, lactate, mezeluri, carne proaspătă, grill, produse de cofetărie, patiserie și panificație proaspăt coaptă.

Prin deschiderea magazinului MyAuchan Luică, Auchan România ajunge la un număr de 21 de magazine MyAuchan la nivel național: 15 magazine în stații Petrom în cadrul parteneriatului Auchan România și OMV Petrom și 6 magazine MyAuchan independente – 4 în București, 1 în Craiova și 1 în Cluj.

Magazinele MyAuchan completează rețeaua celor 33 de hipermarketuri Auchan, precum și a celorlalte concepte comerciale specializate: INEXTENSO, drogherii și LillaPois.
Auchan Retail România are în portofoliu 33 de hipermarketuri și o rețea de magazine MyAuchan.

Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, peste 10.000 de angajaţi, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent.

Articolul precedentRewe România extinde rețeaua Penny Market la 237 de unități, cu noul magazin din Târgu Neamț
Articolul următorGrupul Hornbach a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri cu 5,3%, ajungând la circa 4,4 miliarde de euro
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com