Auchan a deschis primul său hipermarket în format discount la Brașov

Auchan  a deschis la Brașov primul său hiper discount – Atac, în locul Auchan Brașov Vest, cu o suprafață de 6.000 mp și o gamă de 17.000 de produse, destinate atât persoanelor fizice, cât și juridice.

Într-un program zilnic 7-22, clienții vor putea cumpăra atât produse proaspete, cât și de băcănie, detergenți și produse de curățenie, produse cosmetice și de îngrijire, băuturi alcoolice, răcoritoare și multe altele din hipermarketul discount.

Atac Hiper Discount by Auchan este situat pe Șoseaua Cristianului, nr. 5, în cartierul Bartolomeu, în locul Auchan din Eliana Mall.

Conceptul de hiper discount oferă un sortiment variat format din 60% produse alimentare și 40% nealimentare, la cel mai bun raport calitate-preț, produse fabricate în România și nu numai.

Într-un program zilnic 7-22, clienții vor putea cumpăra atât produse proaspete, cât și de băcănie, detergenți și produse de curățenie, produse cosmetice și de îngrijire, băuturi alcoolice, răcoritoare și multe altele din hipermarketul discount.

Magazinul oferă clienților posibilitatea de a economisi la fiecare vizită, inclusiv prin politici de preț tip „cascadă”  în cadrul cărora prețul per bucată al unui anumit produs scade, pe măsură ce cantitatea achiziționată crește.

În plus, clienții care dețin un card de fidelitate MyCLUB Auchan sau MyBusiness CLUB Auchan, beneficiază de prețuri speciale la o selecție de produse.

Cum poate oferi Atac prețuri mult mai bune în retailul românesc

Pe de o parte, sunt realizate economii importante de costuri, prin reducerea consumului de energie electrică, diminuarea spațiilor pentru vitrinele frigorifice, optimizarea proceselor logistice și reducerea costurilor de transport.

Apoi, o mare parte din produse sunt aprovizionate și manipulate la palet și bax, fiind utilizat un mobilier adaptat.

Gamele de produse sunt esențializate, consumabilele și ambalajele diminuate, iar spațiile de depozitare reduse. Nu în ultimul rând, sunt reduse investițiile în decorațiuni și publicitate.

Toate economiile realizate sunt reinvestite în eforturile de a susține nivelul de prețuri promis. Într-un final, volumele mărite vândute permit rotații mai bune și prețuri și mai mici.

Noul concept de hipermarket Auchan discount păstrează aleile largi, oferă un parcurs rapid clienților, o semnalizare vizibilă a categoriilor și un număr mare de case de marcat (8 case cu servicii de scanare și încasare asigurate de casierii Auchan, cât și 16 case care pot fi operate în regim self check-out).

Pentru încurajarea unui consum responsabil, clienții magazinului au oportunitatea de a contribui în mod activ la protejarea mediului înconjurător având la dispoziție serviciul de colectare a uleiului alimentar uzat, Sistemul de Garanție – Returnare pentru colectarea ambalajelor tip PET, din aluminiu și sticlă, dar și raionul Zero Risipă.

Auchan România are în portofoliu peste 430 de magazine, cuprinzând 30 de hipermarketuri clasice, 3 hipermarketuri discount, 7 supermarketuri, magazinul Auchan Go și aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro.

Articolul precedentAnca Dragu, Banca Națională a Moldovei: Companiile străine prezente în România sunt interesate să investească în Republica Moldova
Articolul următorNicoleta Scarlat, Eisberg România, este speaker al conferinței Private Label & Convenience Food Innovation Show 2024
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.