AROBS Transilvania Software (AROBS) a devenit acționar majoritar al firmei SoftManager din Ploiești, preluând platforma de soluții de management SoftManager CRM+ de la Arroganet Solutions.
Softmanager CRM+ este un produs de tip ERP folosit de peste 300 de clienți din România, care activează în domenii de activitate diverse, de la vânzări de utilaje, servicii pentru întreprinderi, companii de recrutare și plasare a forței de muncă la investiții imobiliare sau servicii medicale.
SoftManager CRM+ este o soluție creată anume pentru piața românească, pentru necesitățile de implementare ale proceselor interne ale companiilor mici sau medii din România, și oferă o alternativă la soluțiile CRM, cunoscute la nivel global, la un cost mult mai accesibil. Costul pentru un cont de user al SoftManager CRM+ este de aproximativ 2 lei pe zi.
„Noua investiție continuă strategia noastră de creștere prin achiziții în România și în Europa de Est, pentru a ne consolida poziția pe piață și de a oferi servicii și produse targetate clienților AROBS”., a declarat Voicu Oprean, fondatorul AROBS.
„Soluția Softmanager CRM+ este o platformă care ajută la implementarea strategiei de business si a proceselor complexe la nivel de companie. De regulă, acest tip de procese se implementează într-o companie prin aplicații ERP, mai costisitoare. Sunt foarte optimist în ceea ce privește viitorul firmei în grupul AROBS și, prin parteneriatul nou format, am convingerea că aplicația SoftManager CRM+ va avea parte de o creștere explozivă pe piața românească și în Europa de Est, de o dezvoltare mult mai rapidă având acum deschiderea către portofoliul de clienți ai AROBS. Aceasta vine ca o extindere a soluției Optimall SFA by AROBS, care se adresează în mod special industriei FMCG.”, a declarat Arthur Putineanu, cofondatorul SoftManager.
Din 1998, AROBS s-a specializat în furnizarea de soluții software pentru diverse industrii globale, incluzând Automotive Engineering, Travel Software & Hospitality Solutions, Life Sciences, IoT, Cloud application development – Enterprises.
În cei peste 20 de ani de la înființare, AROBS Transilvania Software și-a dezvoltat propria linie de produse pentru piața internă cum ar fi Optimall SFA și TrackGPS, iar, de curând, AROBS a preluat două produse destinate managementului resurselor umane, prin achițizia UCMS.
În prezent, peste 900 de angajați și colaboratori lucrează in birourile AROBS din România – Cluj-Napoca, Târgu Mureș, Baia Mare, Arad, Suceava, Iași și București. În plus, compania are filiale internaționale în Germania, Ungaria, Republica Moldova, Indonezia, precum și în Olanda și Belgia.