Anul acesta se împlinesc 100 de ani de la apariția primului produs Nivea pentru bărbați

Pe parcursul celor 100 de ani, Nivea Men s-a concentrat pe dezvoltarea unor linii de produse inovative care să îndeplinească nevoile tot mai diverse ale bărbaților. Astăzi, Nivea Men oferă nu doar produse pentru îngrijirea pielii, ci și produse de styling, geluri de duș și deodorant.

Cele mai recente lansări de produse Nivea Men se concentrează nu doar pe îngrijirea pielii bărbaților, dar și pe responsabilitatea față de mediul înconjurător.

De la sfârșitul anului 2021, toate produsele Nivea Men sunt lipsite de microplastic, aproape toate ambalajele sunt sau vor deveni reciclabile, iar dezvoltarea de formule sustenabile râmâne o prioritate, la fel și calitatea pe care consumatorii o cunosc și o iubesc.

Obiectivul Nivea Men este ca până în 2030 spațiile de producție să devină neutre din punct de vedere al impactului climatic.

Totodată, se acordă o atenție deosebită asupra ingredientelor folosite – de exemplu, gama Nivea Men Sensitive Pro are la bază ulei natural din semințe de cânepă și vitamina E, pentru a reduce senzația de piele uscată și iritată până la 24 de ore.

Pentru a fi cât mai relevanți pentru bărbații din întreaga lume, Nivea Men a creat parteneriate de lungă durată cu unele dintre cele mai cunoscute și de succes cluburi de fotbal – Real Madrid, Liverpool și Paris Saint-Germain. Având aceleași valori, dar un public extrem de divers, aceste parteneriate celebrează diversitatea și ideea de a fi împreună.

Articolul precedentGreen Friday la Sezamo: reduceri de prețuri și inițiative sustenabile
Articolul următorJosi Grup anunță recrutarea lui Ilias Pliatsikas în funcția de Director general
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro