Annabella va cumpăra cele 87 magazine pe care Mega Image s-a angajat să le cesioneze pentru a putea finaliza preluarea Profi Rom Food

Consiliul Concurenței și-a exprimat acordul de principiu ca retailerul Annabella SRL să cumpere cele 87 magazine pe care Mega Image s-a angajat să le cesioneze pentru a putea finaliza preluarea Profi Rom Food S.R.L.

Reamintim că autoritatea de concurență a autorizat tranzacția prin care Delhaize „The Lion” Nederland B.V. (Mega Image) a preluat Profi Rom Food S.R.L. cu condiții referitoare atât la relația cu furnizorii, cât și la funcționarea pieței locale a comerțului cu amănuntul de produse de consum curent, preponderent alimentare, prin magazine.

Astfel, Mega Image s-a angajat să cesioneze 87 de magazine din 44 de localități în care activitățile celor două companii se suprapun și ar putea conduce la reducerea posibilităților de alegere ale consumatorilor.

În acest context, Mega Image a prezentat autorității de concurență propunerea ca Annabella SRL să cumpăre cele 87 de magazine, incluzând toate activele și personalul care sunt necesare pentru a asigura viabilitatea și competitivitatea respectivelor magazine, în special: spațiul comercial, echipamentele, personalul, stocul, clientela și vadul comercial.

„Prin această achiziție, Annabella va intra pe piețe unde nu a fost prezentă până acum, precum Cluj, Bihor, Timiș, Bacău, Vrancea sau Constanța, devenind un nou concurent pe piaţa de retail. Ca urmare, noi ne-am dat acordul de principiu, urmând ca aprobarea finală să se facă prin autorizarea tranzacției”, a declarat Bogdan Chirițoiu, președintele Consiliului Concurenței.

Annabella S.R.L. este un comerciant cu capital românesc, care operează 118 magazine în județele Argeș, Brașov, Dâmbovița, Giurgiu, Ialomița, Olt și Vâlcea.

Articolul precedentMoldova își diversifică exporturile: peste 8 milioane MDL au fost investiți în ultimii trei ani de Agenția Invest Moldova pentru promovarea exporturilor
Articolul următorYouGov Shopper: Piața FMCG din România a crescut cu 11% în prima jumătate a anului. Comerțul tradițional ajunge sub pragul de 25% cotă de piață
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.