65% dintre retaileri s-au promovat în Social Media, doar 17% mai apeleazǎ la reclame convenționale

Un studiu recent realizat de VTEX, în colaborare cu MKOR, arată că 65% dintre retaileri prioritizează platformele de social media ca principal canal de promovare, demonstrând astfel impactul crescut al canalelor digitale în sporirea vizibilității și interacțiunii cu consumatorii.

În același timp, doar 17% dintre retaileri mai utilizează publicitatea tradițională, cum ar fi televiziunea și presa scrisă, evidențiind o tranziție accentuată către mediul digital, apreciat pentru posibilitatea unei monitorizări mai precise a rentabilității investiției (ROI) și pentru o capacitate superioară de targetare.

Studiul arată, de asemenea, că 42% dintre retaileri percep competitivitatea acerbă drept cea mai mare provocare de pe piață, subliniind necesitatea inovării și digitalizării continue pentru a rămâne competitivi într-un sector aflat în permanentă schimbare.

Totodată, 33% dintre respondenții din retail și-au exprimat îngrijorarea cu privire la rata ridicată de abandon a coșului de cumpărături, un indicator crucial care evidențiază nevoia de strategii optimizate pentru îmbunătățirea experienței de achiziție și fidelizarea clienților.

Studiul, care oferă o privire detaliată asupra schimbării comportamentului de marketing – şi nu numai – în retail, va fi prezentat la European Digital Commerce (EDC), evenimentul organizat de VTEX și Amazon Web Services, în data de 18 noiembrie, la Nord Events.

European Digital Commerce Summit 2024 va fi scena unde toate aceste informații și mult mai multe vor fi prezentate pentru prima dată, oferind retailerilor date esențiale pentru a-și ajusta strategiile de marketing și operațiunile în 2025.

Speakerii care și-au anunțat deja participarea din cadrul companiilor cu notorietate în piață sunt OBI, KFC, Stanley Black & Decker, Decathlon, Sport Time, Electrolux, Amazon Web Services, VTEX, ITGlobers, XPert Beauty, theMarketer, Innobyte, Iviteb sau Zitec. De asemenea, PayU, Altex, Humana, Decathlon și Electrolux vor împărtăși perspective valoroase despre cum au gestionat campaniile Black Friday și ce tehnologii au adoptat pentru a maximiza succesul în ecommerce.

Mai mult, pe scena EDC va urca marele actor şi regizor Horațiu Mǎlǎele, pentru un fireside chat unic, de excepție!

Accesul la eveniment este gratuit pentru retaileri și se face în limita locurilor disponibile. Pentru a afla mai multe detalii și pentru a vă înregistra la European Digital Commerce Summit 2024, evenimentul găzduit de VTEX și AWS Web Services, accesați site-ul IC Events.

Articolul precedentIon Tulei, cofondator Farm-Prod, Republica Moldova, despre succesul fructelor moldovenești pe piețele internaționale
Articolul următorPeste 10 rețele de retail modern online și offline și-au anunțat prezența la RO Fruits & Vegetables Show 2024
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.