500.000 de pâini se vând lunar în hipermarketurile cora

În hipermarketurile cora se vând lunar peste 500.000 de pâini, dintre care 60% sunt frământate, dospite și coapte în brutăriile proprii. Magazinele cora din București și Bacău înregistrează cele mai mari vânzări din categorie.

Cele mai apreciate tipuri de pâine cora sunt cele cu maia, care câștigă tot mai mult teren. În prezent peste 50% dintre clienți optează pentru ele, dar și pentru produse îmbogățite cu cereale (orz, ovăz, mei) și semințe (in, chia, mac, susan, semințe de floarea-soarelui).

Dintre pâinile din producția proprie, foarte apreciate sunt Rodul pământului și Pâinea odihnită, ambele cu maia, dar și clasica Baghetă franțuzească, Pâinea pave cu maia și pâinea Limnos Chalkidiki, concepută din făină de grâu dur. Toate produsele cora de panificație sunt ambalate.

Consumatorii preferă să vină în magazin pentru a cumpăra pâine, fiind interesați de aspectul ei și de prospețime. În prezent doar 3% din cifra de afaceri pe acest segment este generată din comenzile online. Se observă însă o creștere a încrederii pe care clienții o dezvoltă în a comanda produse proaspete online.

cora dedică un spațiu generos produselor proprii de pâine și în magazinele de conveniență cora Urban, deschise în București anul acesta. Aici pot fi găsite zilnic 20 de sortimente de pâine, jumătate dintre ele fiind produse proprii cora.

Retailerul, care operează o rețea de 10 hipermarketuri în România, folosește 80 de tone de făină lunar pentru a plămădi, dospi și coace pâine în brutăriile proprii și mizează pe sortimente speciale, cu maia, integrală și cu diverse semințe, pentru a răspunde exigențelor tot mai multor consumatori care caută soluții pentru un stil de viață echilibrat.

„cora are avantajul de a avea brutării proprii în hipermarketurile sale, spre deosebire de alți retaileri, prin urmare putem ajusta fidel oferta, în funcție de ce-și doresc consumatorii. Pandemia a schimbat obiceiurile de cumpărare, impunând calitatea în fața cantității. Am observat la cumpărătorii care vin în magazin sau comandă online apetența pentru specialități de pâine.”, a declarat Larisa Mătăsaru, directorul de achiziții Produse Proaspete cora România.

„Avem echipe cu multă experiență în toate hipermarketurile noastre, în fiecare brutărie cora există specialiști în brutărie cu peste 10 ani de experiență. Mesajul nostru către consumatori este că facem pâinea din ingredientele clasice ale unei pâini bune: făină, apă, maia și respect.”, a spus Gina Ofrim, directorul hipermarketului cora din Sun Plaza.

cora și-a diversificat în ultimii ani continuu sortimentul de panificație, urmând noile exigențe și trenduri de consum, și a investit în echipa care lucrează în brutăriile proprii, din fiecare hipermarket.

Pentru a marca Ziua Mondială a Pâinii, pe 16 octombrie, cora îi va întâmpina pe clienți cu un festival al pâinii, constând în prezentarea gamelor în standuri special dedicate.