5 to go își consolidează prezența în retail printr-un parteneriat strategic cu Carrefour

Coffee Corner 5 to go Carrefour
Coffee Corner 5 to go Carrefour

Brandul 5 to go a încheiat un parteneriat strategic cu rețeaua Carrefour, concretizat atât prin prezența la raft în hipermarketurile Carrefour a produselor din gama 5 to go dedicate segmentului de retail, cât și prin deschiderea a 11 spații tip Coffee Corner 5 to go și a unor cafenele în zona de snacking a magazinelor Carrefour. Trei astfel de cafenele au fost deschise de la finele anului trecut, iar alte cinci se află în curs de inaugurare în orașele Târgu Jiu, Pitești, Râmnicu Vâlcea și Botoșani.

Insulă 5 to go în zona de snacking a magazinelor Carrefour

Printre produsele 5 to go listate la raft în cadrul magazinelor Carrefour se numără sortimentele ready to drink pe bază de cafea, capsulele compatibile cu aparatele Nespresso, cafeaua IBRIK, gama de siropuri de 250 ml cu diverse arome și 5 to go VIWA Vitamin Water.

Parteneriatul cu retailerul urmărește extinderea disponibilității produselor pentru acasă către un număr cât mai mare de consumatori dornici să le achiziționeze într-un mod facil.

„Doar alături de partenerii potriviți poți să crești ca business, iar Carrefour este pentru 5 to go un aliat valoros, alături de care intenționăm să construim proiecte atractive și în viitor. […] Acesta este abia începutul colaborării cu Carrefour, alături de care ne dorim să dezvoltăm planuri de business pe mai multe paliere”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

„Prin intermediul noului parteneriat dezvoltat alături de 5 to go, reușim să le oferim clienților o nouă experiență de tipul one-stop-shop, aceștia putând savura cafeaua preferată, chiar în timpul cumpărăturilor din magazinele Carrefour. Vom continua să spunem da inițiativelor îndrăznețe și să susținem spiritul antreprenorial românesc – un adevărat motor al inovației”, a declarat Vincent Arnault, Merchandise & Supply Chain Director, Carrefour România.

Inițiativa lansată alături de retailerul francez răspunde cerințelor pieței, acestea fiind evidențiate de studiul recent realizat de către Reveal Marketing Research pentru 5 to go, în luna ianuarie a acestui an. Potrivit studiului, 83% dintre respondenți își doresc să găsească produse 5 to go și în afara cafenelelor. Studiul a fost realizat prin metodologia CAWI (chestionare autoaplicate online), pe un eșantion reprezentativ național de 1.003 persoane și subliniază nevoia de a diversifica modalitățile de acces la produsele 5 to go, pentru a răspunde atașamentului consumatorilor față de brandul preferat.

Planurile 5 to go pentru acest an includ dezvoltarea rețelei de cafenele 5 to go prin deschiderea a 150 de unități noi, dar și diversificarea portofoliului de produse pentru zona de retail, astfel încât să se adreseze unei game cât mai variate de gusturi ale consumatorului modern, incluzând opțiuni fără zahăr, bio, vegane sau fără gluten.