Rețeaua de magazine ATAC Hiper Discount, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei, ajunge la șapte unități, cele mai recente deschideri având loc joi, 26 septembrie, în Sibiu și Satu Mare. Magazinele ATAC propun prețuri mici la scară generalizată, precum și un sistem de prețuri cu reducere în cascadă, pentru cantități mai mari, datorită optimizărilor de game și reducerii cheltuielilor de operare. Magazine ATAC sunt și în Brașov, Ploiești, Timișoara, Târgu Mureș și Galați.
Deschise în locul hipermarketurilor Auchan Sibiu, respectiv Auchan Satu Mare, cele două magazine ATAC propun clienților o gamă variată de 17.000 de produse precum și o selecție de servicii utile.
Cu suprafețe de peste 6.000 mp, noile magazine ATAC răspund puterii de cumpărare a consumatorilor, oferind un sortiment variat de produse alimentare și nealimentare, atent selecționate, de la fructe și legume, produse de brutărie și cofetărie, patiserie, carmangerie, pește proaspăt și mâncare gătită, cât și articole de băcănie, detergenți și produse de curățenie, cosmetice și articole de îngrijire, băuturi alcoolice, răcoritoare, produse nealimentare sezoniere și de primă necesitate, la prețuri foarte avantajoase.
„Suntem bucuroși că am ajuns la șapte unități ATAC Hiper Discount by Auchan, grație remodelării magazinelor Auchan din Sibiu și Satu Mare, care se adaugă celor deja existente. Conceptul ATAC protejează puterea de cumpărare şi contribuie la economisirea bugetului zilnic, o dată în plus, prin preţuri mici permanent, precum şi prin reduceri în cascadă la achiziţionarea unui volum mai mare de produse. Magazinele oferă o gamă variată de produse aducând economii importante în buzunarul clienţilor, fie aceştia persoane fizice sau juridice. Invităm familiile, precum și firmele să vină să vadă diferenta de preț Atac, relevantă pentru orice client”, a declarat Ioana Toșa, Director Vânzări Auchan Retail România.
Prețurile sunt reduse ca urmare a unor investiții ce au vizat reducerea consumului de energie electrică, diminuarea spațiilor pentru vitrinele frigorifice, optimizarea proceselor logistice, precum și reducerea costurilor de transport și a investițiilor în decor și publicitate. Totodată, în ATAC, retailerul aprovizionează și manipulează produsele la palet și bax, utilizând un mobilier adaptat, prezintă game de produse esențiale, reduce consumabilele, ambalajele și spațiile de depozitare și negociază achiziția de cantități mari pentru prețuri mai bune.