11 companii românești, prezente cu stand, la ISM 2020, Germania

247

În ultimii ani, România a acordat o atenție tot mai mare târgului de dulciuri de la Köln, promovarea pe piețele externe fiind una dintre modalitățile de creștere a businessului pentru producătorii noștri. În plus, producătorii români încearcă, pe cât posibil, să se alinieze la trendurile internaționale și să răspundă nevoilor actuale de consum. Cel mai mare târg de snackuri dulci și sărate din Europa, ISM 2020, va avea loc la Köln, în intervalul 2-5 februarie 2020.


Următoarele 11 companii românești vor fi prezente cu stand, la ISM 2020, în pavilioanele 10-11, respectiv, 3: Artesans del Sucre, Derpan, Alka Trading Co, Bomboniera, Heidi Chocolat, Croco, European Food, Natural, Pan Food, Blueset Impex, Choco Pak.

ISM 2020 este cel mai mare și cel mai important târg de dulciuri din Europa, iar evenimentul are loc o dată pe an, la Köln. Toata gama de produse de patiserie, produse de tip snack etc. sunt prezentate la ISM.

Cu peste 38.000 de vizitatori și peste 1.600 de expozanți, ISM este un agregator pentru toate companiile din industrie. Târgul de la Köln este locul ideal pentru a descoperi noi oportunități de afaceri, tehnologii emergente și nu numai.

În 2020, ISM sărbătorește cea de-a 50-a aniversare. Povestea de succes a Târgului internațional de dulciuri și biscuiți (ISM) a început la Köln în 1971. De atunci, numărul expozanților a crescut cu peste 500 la sută (de la 351 la aproximativ 1.700). Spațiul expozițional s-a extins cu peste 600 la sută (de la 16.500 mp până la 120.000 mp). Și numărul vizitatorilor profesioniști din retailul internațional a crescut cu peste 500 la sută (de la 5.800 la aproximativ 38.000).

Hallendurchblick Halle 11.1

În 2004, primul Sweets China a avut loc la Shanghai, expoziție care a fost însă întreruptă ulterior. În 2017, a urmat Sweets Orientul Mijlociu din Dubai, care astăzi se numește Yummex Orientul Mijlociu. În 2007, din pricina crizei financiare, numărului de vizitatori și expozanți scăzuse dramatic la ISM. Începând cu 2011 însă, târgul și-a recăpătat forța și a înregistrat încă o dată un număr crescut de expozanți și vizitatori. În anii recenți, târgul a cunoscut o dezvoltare suplimentară și a oferit noi zone de expoziție pentru companii tinere și teme orientate către tendințe. În 2019, ISM își extindea spațiul expozițional pentru a include Sala 3.1. Koelnmesse este în continuare organizatorul ISM și – sponsorul industriei sale este Târgul internațional de dulciuri și biscuiți.