Vascar raportează o creștere a cifrei de afaceri de 17% în primul trimestru din 2019

Vascar, unul dintre principalii producători de preparate de carne și conserve,  anunță o creștere de 17% a cifrei de afaceri în trimestru 1 din 2019 față de aceeași perioadă a anului trecut. 

“Creșterea înregistrată este în linie cu indicatorii pe care ni i-am propus pentru această perioadă. Strategia de anul acesta urmărește o creștere de 20% pentru 2019 față de anul precedent, în contextul consolidării poziției câștigate în capitală și în principalele orașe unde am reușit o extindere a distribuției atât pe orizontală, cât și pe verticală.  De asemenea, vom continua să ne concentrăm eforturile pe eficientizarea vânzărilor directe prin magazinele proprii din regiunea Moldovei”, spune Vlad Ciuburciu, Director General Vascar.

“Un rol important în strategia de creștere îl au și lansările inovatoare din ultima perioadă. Ne bucurăm că am reușit să facem schimbările necesare la nivel de rețetă pentru multe dintre produsele Moldova în bucate astfel încât să eliminăm complet E-urile, este vorba de produsele ce poartă eticheta Alege natural, fără E-uri. Ne propunem să diversificăm această gamă, astfel încât clienții noștri să poată alege oricând produsele preferate Moldova în Bucate, sănătoase și în același timp foarte gustoase” ,  adaugă Vlad Ciuburciu, Director General Vascar.

Vascar a raportat o cifră de afaceri de aproximativ 18 milioane de euro la finalul lui 2018, în creștere cu 15% față de anul anterior.

În luna mai, Vascar sărbătorește cea de-a 35a aniversare a brandului, ocazie cu care clienții magazinelor proprii din regiunea Moldovei se pot bucura de o amplă campanie de marketing ce constă în promoții speciale și premii în bani, prin tragere la sorți.

Înființată în 1984 la Vaslui, Vascar este o companie cu capital 100% românesc cu o evoluție organică pe o piață extrem de competitivă. Astăzi, Vascar este unul dintre principalii producători de preparate din carne și conserve din România, oferind produse nu doar gustoase, ci și sănătoase, sub mărcile Vascar și Moldova în Bucate.

Pentru Vascar lucrează mai mult de 300 de angajați, iar compania deține o fabrică de procesare la Vaslui și 19 magazine proprii în regiunea Moldovei, fiind unul dintre principalii angajatori din regiune. O parte din produsele Vascar și Moldova în Bucate sunt distribuite la nivel național, în hypermarket-uri și magazine tradiționale partenere. De asemenea, Vascar este o companie care produce produse “marcă proprie” pentru Carrefour, Mega Image, Penny Market și Lidl.

Articolul precedentReVino Bucharest Wine Fair, ediția a patra, 11-13 mai 2019
Articolul următor64% dintre deșeurile colectate prin pubelele Big Belly din centrul Capitalei, redirecționate către reciclare
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com