Vascar a anunțat extinderea gamei Alege natural, în cadrul târgului internațional Carnexpo 2019

Cu ocazia târgului internațional Carnexpo 2019, Vascar a anunțat lansarea unor noi sortimente de produse, de calitate superioară, din ingrediente 100% naturale, sub umbrela platformei de comunicare Alege natural, fără E-uri, de la Moldova în Bucate. Printre acestea se numără mușchiul Azuga, slăninuța rumenită, pateul de porc, pateul de pui și mâncărurile la cutie – pregătite după rețete tradiționale, autentic românești, fără E-uri, fără aditivi, fără conservanți.

Totodată, compania a lansat și trei sortimente de frigărui de porc Moldova în Bucate și patru tipuri de platouri mixte pentru grătar Moldova în Bucate.

În primele 9 luni din 2019, Vascar a înregistrat o creștere de 15% a cifrei de afaceri, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. În ceea ce privește creșterile în volum, segmentul semipreparate a marcat o creștere de 35%, categoria conserve a crescut cu 22% iar categoria mezeluri cu 2,5%, la finalul trimestrului III din 2019, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Anul 2019 înseamnă pentru Vascar și investiții semnificative pentru extinderea capacității de producție și dezvoltarea de produse inovatoare. Astfel, 1 milion de euro a fost direcționat către achiziția de linii tehnologice noi și infrastructură.

„Stabilitatea pieței de materii prime de la începutul anului ne-a permis să ne atingem obiectivele stabilite pentru perioada respectivă. Începând din luna iunie, extinderea la nivel global a pestei porcine africane, și mai ales criza din China, au pus presiune mare pe prețul cărnii de porc, materie primă de bază în industria în care activăm. Au urmat creșteri de preț în lanț ce au generat la rândul lor creșteri de preț la raft cu până la 25% față de 2018. În acest context, consumul a înregistrat o contracție, consumatorii fiind foarte precauți în ceea ce privește achiziția de produse din carne”, spune Vlad Ciuburciu, Director General Vascar.

„Chiar și în aceste condiții dificile am continuat dezvoltarea businessului, am mizat pe o expansiune pe orizontală și am pus bazele creșterii pentru anul viitor”, adaugă Vlad Ciuburciu.

Pentru perioada următoare, Vascar își propune să dezvolte în continuare toate liniile de business, însemnând extinderea portofoliului de produse, inovații și investiții importante ce vor continua și în 2020.

Înființată în 1984 la Vaslui, Vascar este o companie cu capital 100% românesc ce oferă produse din carne și conserve sub mărcile Vascar și Moldova în Bucate. La finalul lui 2018, Vascar a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 18 milioane de euro.

Pentru Vascar lucrează mai mult de 300 de angajați, iar compania deține o fabrică de procesare la Vaslui și 19 magazine proprii în regiunea Moldovei, fiind unul dintre principalii angajatori din regiune. O parte din produsele Vascar și Moldova în Bucate sunt distribuite la nivel național, în hipermarketuri și magazine tradiționale partenere. De asemenea, Vascar este o companie care produce produse “marcă proprie” pentru Carrefour, Mega Image, Penny Market și Lidl.