Tokinomo, startup-ul de soluții de retail tech, a atras investiții de 700.000 de euro

Startup-ul retail tech Tokinomo a atras o rundă de investiții în valoare de peste 700.000 euro, la care au participat fondul de investiții cu capital de risc Early Game Ventures (EGV) și un grup de business angels, majoritatea parte din TechAngels. Runda este una dintre cele mai mari investiții sindicalizate realizate de un grup de investitori de tip angels din România (aceștia participând cu 500.000 euro).


Tokinomo este o platformă de customer engagement (creștere a vânzărilor la raft în magazine și hipermarketuri prin interacțiunea cu cumpărătorii), care constă într-o serie de roboți, plasați pe rafturile magazinelor, precum și o platformă web care permite managementul acestora și generarea de rapoarte și analize în timp real. Conform datelor obținute de la branduri și retailer, rezultatele tehnologiei Tokinomo sunt spectaculoase, compania generând o creștere a vânzărilor, în medie, de 200%.

“Tokinomo construiește o platformă robotică de customer engagement care colectează date direct de la raft și, în același timp, generează rezultate imediate în vânzări. Beneficiile sunt atât imediate cât și pe termen lung”, a declarat Dan Călugareanu, Partener EGV. “Tehnologia livrează rezultate, modelul de business este scalabil, echipa este dedicată și entuziastă. Avem toate motivele să credem că Tokinomo va acoperi, în doar un an, toate continentele”.

Soluția de in-store marketing a start-up-ului românesc Tokinomo a câștigat în 2018 marele premiu pentru inovație la târgul Retail Business Technology Expo din Londra.

Early Game Ventures (EGV) este un fond de investiţii cu capital de risc (venture capital) finanțat cu prioritate prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020 şi cofinanțat prin Fondul European de Dezvoltare Regională.

Articolul precedentRomânia – expozant la Săptămâna Verde, Berlin
Articolul următorAldi ar putea plăti 750 de mil. de euro pentru Leader Price, Franța
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro