Stephane Batoux, executiv cu peste 20 de ani de experiență în industria FMCG, a fost promovat în poziția de Global CEO al producătorului de dulciuri ETi, responsabil de coordonarea activității în toate piețele unde compania este prezentă și de dezvoltarea strategiei de extindere la nivel internațional.
Anterior noului rol, Stephane Batoux a condus operațiunile ETi în România, Polonia și Balcani. El s-a alăturat echipei ETi în urmă cu șase ani, având o vastă expertiză managerială. De-a lungul carierei, a condus operațiunile locale și regionale ale unor companii precum Danone, Coca-Cola HBC, Albalact.
”Sunt onorat să preiau acest rol în cadrul unui grup cu o viziune de creștere atât de solidă. Avem planuri mari și sunt convins că, împreună cu echipa, dispunem de toate capabilitățile necesare să ne continuăm strategia de extindere și misiunea de a face cunoscute brandurile ETi peste tot în lume.” – Stephane Batoux, Global CEO al grupului ETi.
Stephane Batoux este licențiat în Finanțe și Administrarea Afacerilor la Universitatea Kent și a absolvit un Master în Economie la Universitatea din Bordeaux, precum și un MBA în Achiziții și Finanțe la Institut du Management de l’Achat Industriel.
Și-a început cariera în 1989 ca Purchasing and Innovation Manager la Plasto în Dijon, Franța. Ulterior, a lucrat ca European Purchasing Manager, Purchasing Director și Supply Chain Director la Reckitt Benckiser pentru Franța și, respectiv, Italia, în birourile din Paris și Milano.
În 2000, s-a alăturat companiei Danone, în calitate de Global Purchasing Director pentru divizia de produse lactate în Paris, devenind apoi Operations Director pentru Rusia.
În 2005, a fost numit director general pentru Ucraina și apoi director general pentru România, Moldova și Adriatica.
Între 2012 și 2014 a fost director general al Coca-Cola HBC pentru România și Moldova, iar până în 2017 a fost director general al Albalact.
Un business de familie, înființat în 1961, ETi Group s-a dezvoltat, devenind una dintre cele mai mari companii din Turcia, cu produse comercializate în peste 40 de țări, și încasări de peste 1,3 miliarde de dolari anual. Grupul are o echipă alcătuită din peste 7500 de angajați.
Un pas important în extinderea globală a companiei a fost făcut în 2017 prin inaugurarea fabricii din România, în județul Dolj, în apropiere de Craiova. Aceasta este prima fabrică ETi din Uniunea Europeană și una dintre cele mai performante din cadrul grupului, deschisă cu o investiție de peste 50 de milioane de euro.
În prezent, ETi Group deține 9 unități de producție, cea mai nouă fiind amplasată în România, dezvoltată cu un buget de peste 50 de milioane de euro.
Din ianuarie 2018, odată cu deschiderea operațiunilor în România și Polonia, ETi a început expansiunea la nivel internațional, cu un portofoliu complex de branduri de biscuiți, ciocolată, prăjituri, napolitane și gustări sărate.
Din portofoliul ETi pe piața românească fac parte brandurile ETi Dare, ETi Puf și Milk Burger.