SIAL Paris se pregătește să găzduiască peste 7.500 de expozanți, reprezentând peste 130 de țări, în 2024

SIAL Paris, cea mai importantă expoziție de inovație alimentară din lume, își va marca cea de-a 60-a aniversare în perioada 19-23 octombrie 2024, la Parc des Expositions, Paris Nord Villepinte.

Acest eveniment de referință oferă o ocazie unică pentru profesioniștii din industrie de a reflecta asupra a șase decenii de inovații revoluționare, anticipând, în același timp, viitorul sectorului alimentar.

SIAL Paris 2024 este pregătit să găzduiască peste 7 500 de expozanți reprezentând peste 130 de țări, cu un procent impresionant de 75% din participanți care se așteaptă să fie vizitatori internaționali. Recunoscut ca fiind evenimentul principal pentru actorii din industria alimentară din întreaga lume, viitoarea ediție promite să fie o întâlnire de neegalat a inovatorilor, liderilor de opinie și factorilor de decizie la nivel global.

În săptămânile următoare, va fi prezentat un program special, menit să îmbogățească și mai mult experiența SIAL. Pe parcursul celor cinci zile ale evenimentului, ecosistemul alimentar va pulsa de vitalitate și convivialitate, atât în cadrul centrului de convenții, cât și în tot Parisul, cu activități care surprind esența lumii culinare.

Inspirați de trecut pentru a susține viitorul

Sub tema „Own the Change”, SIAL 2024 își propune să stimuleze profesioniștii din industrie să îmbrățișeze transformările în curs de desfășurare și să abordeze provocările alimentare globale. Această mișcare colectivă va fi alimentată prin prezentarea inițiativelor de CSR ale expozanților și prin evidențierea expertizei prin inițiative precum SIAL Insights, o analiză bienală a tendințelor din industrie, SIAL Innovation, care oferă o privire asupra evoluțiilor viitoare, și SIAL Start-Up, care va prezenta de două ori mai multe start-up-uri promițătoare în 2024, inclusiv concepte aflate la început de drum.

Plan nou, dinamică nouă

Printre principalele puncte de atracție se numără o nouă organizare a standurilor expozanților. Pentru a îmbunătăți experiența vizitatorilor, SIAL anunță că 80% dintre vizitatori și-au exprimat dorința de a vedea standurile organizate pe tipuri de produse, pentru a face tururi mai eficiente. Noul plan de etaj va grupa expozanții pe teme.

Sial Paris: Creuzet al industriei alimentare

În ceea ce privește reprezentarea, Franța și Italia se luptă pentru primul loc, Italia fiind în prezent lider în ceea ce privește spațiul expozițional, cu peste 16.000 de metri pătrați rezervați. În special, China revine în forță, prezentând pavilioane de peste 6.000 de metri pătrați rezervați, în timp ce Ucraina și India își demonstrează și ele influența tot mai mare pe scena mondială.

Mai multe țări din Africa vor fi, de asemenea, prezentate în mod proeminent, cu pavilioane dedicate în hala 5. Așteptările sunt mari pentru o reprezentare mai mare în comparație cu edițiile anterioare, Coasta de Fildeș și Senegalul confirmându-și deja participarea, subliniind angajamentul evenimentului față de incluziune și diversitate în cadrul industriei.

În plus, vor debuta participanți din Uganda, Libia și Irak, îmbogățind și mai mult tapiseria culturală a SIAL Paris. În plus, concurenți puternici precum SUA și Spania se pregătesc pentru o prezență de neuitat la această ediție de referință.

Cu o prezență estimată la 285.000 de profesioniști, inclusiv 8.000 de cumpărători importanți care dețin o putere de cumpărare combinată de 50 de miliarde de euro, SIAL Paris oferă o vizibilitate și oportunități de afaceri de neegalat pe scena mondială. În plus, evenimentul servește drept piatră de temelie a diplomației culinare, peste 100 de delegații oficiale fiind așteptate să onoreze evenimentul.

România la Sial Paris. Companii care și-au confirmat deja participarea la eveniment:

AAYLEX ONE, BOROMIR, CRIS-TIM FAMILY HOLDING, ETI EUROPEAN FOOD INDUSTRIES SA, FI-GÀ. FIORI DI GUARANÀ FRUIT FUSION, HELIOS FMCG PARTNER S.R.L, LATINO MAXI, LIDAS SRL, LOLLIBONI, MORAD FOODS, NATURAL S.R.L., PRO ROMANIAN FOOD ASSOCIATION, S.C. AVICARVIL S.R.L., SAMCOM AS S.R.L., SC ALKA TRADING CO SRL, SC CROCO SRL, SC CUCINA LENTA SRL, TOPI IMPORT EXPORT.

Cifre-cheie

-83% dintre cumpărători au fost de acord cu tranzacții la fața locului sau după SIAL
-9/10 vizitatori consideră SIAL strategic pentru companiile lor
-Peste 400 000 de produse expuse și 7.500 de expozanți așteptați.

Informații practice

Expozanții și vizitatorii sunt încurajați să își planifice vizita din timp, deoarece interesul pentru acest eveniment este extrem de ridicat! În prezent, înscrierile pentru expozanți sunt deschise, dar 90% din spațiul expozițional este deja rezervat. Pentru întrebări referitoare la expozanți și înscrieri, vă rugăm să contactați sialparis.exhibitors@sialnetwork.com sau să sunați la numărul de telefon +33 (0)1 76 77 13 33.

Pentru vizitatori, vânzarea biletelor a început. Pentru a primi notificări cu privire la vânzarea de bilete, vă rugăm să vizitați site-ul oficial. SIAL Paris 2024 promite să fie un eveniment de referință, sărbătorind șase decenii de inovație, diversitate și excelență în industria alimentară globală. Fiți alături de noi în această călătorie extraordinară spre viitorul alimentației!

Media contact
Contact Bertrand Gardair
E-mail: tradingconsultbg@yahoo.fr
Phone 0771 638 393

About SIAL

Organized by Comexposium, SIAL Paris is the largest food industry trade fair in the world. A business generator, every two years it provides unique insights into trends and opportunities in the sector. The event is part of the SIAL Network, the world’s largest network of food and drink trade fairs. Through eleven regular events (SIAL Paris, SIAL Canada in Montreal and Toronto, SIAL in China / Shanghai and Shenzhen, SIAL Interfood in Jakarta, SIAL in India / New Delhi, Food & Drinks Malaysia by SIAL à Kuala Lumpur, Gourmet Selection by SIAL, Cheese and Dairy Products and Djazagro in Algiers), the network brings together 17,000 exhibitors and 700,000 professionals from 205 countries. www.sialparis.com

About Comexposium

Comexposium organizes more than 150 events for professionals and the general public in more than ten business sectors (agriculture and food, retail and digital, fashion and accessories, leisure, and so on). The group puts 48,000 exhibitors in contact with 3.5 million visitors, 365 days per year. Initiating experiences and encounters among individuals, Comexposium enables its communities to remain connected all year round through its events (SIAL, All4Pack, Paris Retail Week, One to One E-commerce, Foire de Paris, Rétromobile, and many more) and associated content through effective, targeted omnichannel drivers. www.comexposium.com

Articolul precedentUltimele înscrieri la Private Label & Convenience Food Innovation Show ediția 2024
Articolul următorSilviana Petre-Badea este noul Director general al Cramei SERVE
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com