Sezamo propune clienților săi plafonarea prețului la produsele de bază pentru următoarele șase luni

Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, propune clienților săi plafonarea prețurilor a 25 de produse, dintre care 22 de produse alimentare, până în aprilie 2023. Astfel, Sezamo va garanta prețuri plafonate la cumpărături recurente pentru 22 de produse alimentare și trei produse nealimentare, precum hârtie igienică, rolă de prosoape de bucătărie și săpun solid.

În rândul produselor alimentare cu prețuri plafonate se regăsesc produse de bază, precum: zahăr, ulei, făină, orez, salam, ouă, unt, lapte, iaurt, smântână, apă plată și pâine feliată, la care se adaugă alte produse necesare în gospodărie, și anume paste făinoase, bulion, dulceață, castraveți murați, șuncă feliată, cafea măcinată, ceai, pulpe de pui, carne tocată de porc și mici de porc.

Michael Kaiser, CCO la Sezamo România, explică mecanismul prin care vor menține prețurile actuale: „Vrem să ne asigurăm că toată lumea va avea acces nemijlocit la o serie de produse alimentare de bază, care se regăsesc în coșul săptămânal. Modalitatea pe care am găsit-o pentru a păstra prețurile rezonabile pentru aceste produse alimentare de bază a fost ca, în cazul unei scumpiri a produsului respectiv, să transformăm diferența de preț în credit pentru cumpărăturile viitoare de la Sezamo. Aceste prețuri vor fi valabile pentru o singură bucată, din fiecare produs, la fiecare achiziție. Diferența dintre prețul curent de vânzare și prețul maxim garantat va fi întotdeauna rambursată clientului de către Sezamo prin creditarea contului acestuia. Creditul poate fi folosit apoi pentru achiziții ulterioare.”

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, unul dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de). Implementând tehnologie și logistică de vârf la nivel mondial pentru a livra o gamă largă de produse de calitate (10.000 SKU+), Sezamo oferă o fereastră de livrare de 15 minute, cu livrare în trei ore de la plasarea comenzii sau livrare programată.

Compania este dinamică și în creștere rapidă, obținând statutul de unicorn în 2021. Cifra de afaceri a grupului a depășit 500 de milioane EUR în 2021.

Articolul precedentKeysFin: Cifra de afaceri a companiilor din sectorul agricol a fost de 58,1 mld. lei în 2021
Articolul următorCiprian Alexandru este noul Director general executiv al AAylex ONE
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.