În urma unui parteneriat în regim marketplace cu farmaciile Help Net, Sezamo va oferi clienților și produse farmaceutice, care vor fi livrate în regim de trei ore de la plasarea comenzii sau la ora programată. Astfel, clienții Sezamo vor avea acces la peste 2.000 de produse, precum medicamente care se eliberează fără rețetă, dermatocosmetice, dar și produse pentru mama și copilul, vitamine și suplimente alimentare.
Clienții care intră pe site-ul supermarketului Sezamo sau în aplicația sezamo și accesează secțiunea „Farmaciile Help Net” sunt direcționați într-un landing page dedicat, de unde își pot adăuga în coș produsele tip farmacie dorite. Apoi, apasă finalizare comandă, acțiune care îi va redirecționa în pagina Sezamo, unde pot alege să plaseze comanda sau să adauge și produse de tip supermarket în coș.
“După prezența farmaciilor Benu în portofoliul rohlik.cz și kifli.hu, acum Help Net se alătură Sezamo.ro pentru a livra sănătate și stare de bine pacienților din România”, a declarat Nikolay Kolev, Managing Director Help Net.
Cu ocazia lansării, clienții Sezamo vor beneficia de reduceri de până la 25% la produsele disponibile în categoria Farmaciile Help Net. Reducerile sunt valabile până la finalul lunii iulie și nu se aplică medicamentelor.
„Parteneriatul cu Help Net este o mare bucurie pentru noi. Suntem primul supermarket online din România care oferă asta și suntem convinși că toți clienții noștri vor aprecia că atunci când nu sunt în cea mai bună formă, pot sta acasă și comanda tot de la Sezamo. La asta se adaugă Sezamo Premium, care vine cu o mulțime de beneficii pentru clienții noștri, dar și clubul dedicat părinților – Sezamini, care oferă livrare gratuită în anumite intervale, dar și reduceri semnificative produselor din categoriile dedicate. Am spus mereu că suntem customer obsessed și dovedim asta în fiecare zi”, a declarat Tomáš Chadzivasilis, Chief Executive Officer Sezamo România.
Abonamentul Sezamo Premium – 19 lei pe lună sau 190 de lei pe an
Pentru 19 lei pe lună sau 190 de lei pe an, clienții care plătesc abonamentul Sezamo Premium, primesc livrare gratuită, inclusiv pentru intervalul de livrare de 15 minute, precum și reduceri de până la 20% la produse de top.
Abonamentul include și alte beneficii, precum două comenzi lunare fără valoare minimă de comandă, prioritate la sloturile de livrare și livrarea în aceeași zi pentru comenzile plasate până la ora 17:00, dar și posibilitatea de a rezerva timpul de livrare înainte de a plasa comanda.
Sezamini, clubul dedicat părinților și copiilor
Sezamo aduce noutăți și în clubul dedicat părinților și copiilor, Sezamini, prin introducerea a 25 noi branduri, cu peste 150 de produse din categoriile alimente, accesorii pentru bebeluși, produse dedicate femeilor însărcinate, scutece și șervețele umede.
Începând din 20 iulie 2023 până pe 31 iulie 2023, valoarea creditelor oferite înapoi la achiziții se dublează, ajungând la 30 de lei pentru fiecare 300 de lei cheltuiți pentru produse din orice categorie, cu excepția produselor din categoriile alcool, tutun și farmacie.
Baby Club Sezamini
Baby Club Sezamini este un club dedicat exclusiv părinților care au copii cu vârsta de până în 12 ani, dar și celor care așteaptă venirea pe lume a unui copil. Pentru a fi parte din acest club, clienții se pot înscrie gratuit pe pagina dedicată, prin completarea informațiilor solicitate.
Private Labels la cel mai bun raport calitate-preț
Pentru a răspunde nevoii de produse la cel mai bun raport calitate-preț, Sezamo România comercializează un număr de 152 de articole de tip private label, în șapte categorii.
În gama Ubomi, Sezamo oferă un sortiment variat de cafea – boabe, măcinată, capsule etc., în total 18 articole.
Gama de produsele lactate marcă proprie Miil include iaurt natur și ECO, dar și o varitate de brânzeturi de tip Gouda, Cheddar sau Emmental, în total 31 de articole.
Sub marca proprie Yutto, Sezamo comercializează snackuri de tip: nuci, arahide, caju, stafide BIO sau fistic prăjit și sărat, mix de arahide și fructe deshidratate etc, un total de 32 de articole. Tot în gama Yutto de băuturi vegetale se găsesc șase articole.
Produsele marcă proprie Dacello, din categoria preparate din carne includ șuncă de porc, cârnați cu un conținut de carne de peste 96%, slănină feliată, un total de 25 de articole.
Gama SUTCHA, de produse de carne (beef steak) include 12 articole.
Sub brandul propriu Kitchin, Sezamo comercializează diferite produse de băcănie, cerute de gastronomia italiană (un total de 20 de articole în sortiment): legume la conservă, cum ar fi fasole sau năut, dar și paste, spaghetti, penne cu cereale integrale ECO, pastă din roșii italienești, cum ar fi passata rustica sau roșii decojite ECO. Gama conține ulei de cocos și unt clarifiat Ghee, pentru gătit.
În categoria non-food, Moddia este marca proprie care include opt articole: hârtie de toaletă, prosoape de bucătărie. fabricate din 33% fibre reciclate sau șervețele nazale, care nu conțin clor.
Supermarketul online oferă o selecție de peste 12.000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc.
Sezamo livrează cu mașini electrice în 3 ore de la plasarea comenzii sau la ora programată, cu intervale de livrare de 15 minute sau o oră. Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în nordul Bucureștiului, în incinta CTPark, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, care permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurile de energie.
Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Implementând tehnologie și logistică de vârf la nivel mondial pentru a livra o gamă largă de produse de calitate (12000 SKU+), Sezamo oferă o fereastră de livrare de 15 minute, cu livrare în 3 ore de la plasarea comenzii sau livrare programată.
Compania este dinamică și în creștere rapidă, obținând statutul de unicorn în 2021. Cifra de afaceri a grupului a depășit 500 de milioane EUR în 2021.