Supermarketul online Sezamo, parte din Rohlik Group, lansează campania de Crăciun, o campanie emoționantă care evidențiază cel mai valoros cadou – timpul petrecut cu familia.
Pentru lansarea acestei campanii, Sezamo îmbunătățește experiența de sărbători prin introducerea gamei sale de produse de Crăciun și Sfântul Nicolae, disponibile în proaspăt lansatul catalog de Crăciun.
Clienții pot alege dintr-o selecție extinsă de peste 14.000 de articole, care include produse locale, mâncăruri festive, produse cosmetice, jucării și decorațiuni.
„Suntem aici pentru a face viețile oamenilor mai ușoare prin a-i elibera de povara cumpărăturilor săptămânale și oferindu-le darul timpului petrecut alături de cei dragi. Campania de Crăciun a grupului din care facem parte transmite același mesaj, doar că de data aceasta prin ochii inocenți ai unui copil care privește lumea veselă a Crăciunului, amintindu-ne tuturor că cele mai frumoase lucruri sunt cele simple, pe care le avem zi de zi aproape”, a spus Andreea Magraon, CMO Sezamo.
În plus, Sezamo promite livrarea la ușa clientului în două sau trei ore, în funcție de zonă, cu intervale precise de livrare de 15 minute. Livrările se fac chiar și până la ultimul etaj, chiar și când liftul nu funcționează, asigurând o experiență de cumpărături de sărbători fără probleme și fără stres chiar la ușa clienților.
Acest efort creativ este o colaborare cu agenția B&T, adusă la viață de Boogie Films și regizat de Milan Balog. Campania va apărea pe diverse platforme de social media și pe alte canale de comunicare online ale Sezamo.
Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de).
Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Fiind o companie bazată pe tehnologie, Sezamo se angajează în favoarea durabilității, oferind clienților opțiuni ecologice și sprijinind furnizorii locali. Compania a obținut statutul de unicorn în 2021 și este în creștere rapidă, cu o cifră de afaceri la nivel de grup de aproape 600 de milioane de euro în 2022.