Roxana Manolescu este noul CEO al Caroli Foods

Caroli Foods Group a numit-o pe Roxana Manolescu în funcția de Director General al companiei. Roxana Manolescu a preluat poziția de la Khaled El Solh.


Cu o experiență de peste 20 de ani în economie și finanțe, Roxana Manolescu s-a alăturat echipei Caroli în anul 2007 și, în rolul de CFO, a contribuit semnificativ la dezvoltarea și performanța companiei pe piață.

„Sunt recunoscătoare pentru rolul strategic care mi-a fost oferit odată cu noua funcție de CEO, de a duce mai departe misiunea companiei pentru Europa de Est. Cred cu tărie că motorul acestei companii sunt oamenii: prin pasiune, dăruire și profesionalism aceștia susțin reușitele și dezvoltarea companiei în continuare”, a declarat Roxana Manolescu

Khaled El Solh s-a alăturat Caroli Foods Group în urmă cu 19 ani și s-a ocupat de marketing și business development până în 2010, când a devenit membru în board. Ulterior a devenit CEO în 2011, poziție pe care a menținut-o și după ce compania a fost integral vândută grupului mexican Sigma Alimentos în 2017.

„Caroli Foods Group a înregistrat o creștere majoră în ultimii ani, succes reflectat și de indicatorii financiari. Mă bucură poziția de lider și că suntem punct de reper pe piața din Romania. Am toată încrederea că și în viitor compania își va continua ascensiunea. Caroli Foods Group și angajații săi au reprezentat pentru mine o a doua familie și sunt foarte recunoscător pentru oportunitatea acestor ani în care am dezvoltat împreună un business din ce în ce mai puternic”, a declarat Khaled El Solh.

Caroli Foods este o companie fondată în România în 1994. Portofoliul Caroli include în prezent cinci mărci: Caroli, Campofrio, Sissi, Maestro și Primo, oferind peste 200 de produse alimentare în total.

Grupul operează o fabrică in Pitești și deține depozite în întreaga țară, având o flotă auto cu peste 350 de vehicule și o amplă rețea de distribuție.

Sigma este o companie multinațională, lider în industria alimentară refrigerată, specializată pe producția, comercializarea și distribuția de produse alimentare de calitate, inclusiv carne preparată și conservată, brânză, iaurt și alte alimente refrigerate și congelate. Grupul Sigma are o cifră de afaceri de 6,3 miliarde de dolari și peste 45 000 de angajați în 70 de fabrici, 208 de centre de distribuție și peste 640 000 de puncte de vânzare. În 2018, volumul total al producției companiei a depășit 1,7 milioane de tone. Sigma operează în 18 țări din cele patru regiuni cheie: Mexic, Europa, Statele Unite și America Latină.