Roditor Food Market invită micii producătorii locali să se înscrie în platforma online

RoditorFoodMarket.ro își dorește să devină un program național de promovare a noului val de producători români și agricultură contemporană, să valideze eforturile antreprenorilor, dar, și mai important, să dea curaj altora să meargă pe acest drum cu misiune pentru economia și comunitățile locale.

RoditorFoodMarket.ro este gândit pe mai multe secțiuni, iar antreprenorii se pot înscrie gratuit în mai multe categorii: fructe și legume, băuturi ( vin, bere artizanală, suc), produse de băcănie (conserve, carne & mezeluri, miere și produse din miere), lactate și brânzeturi, dulciuri și panificație, accesorii și decorațiuni (accesorii masă, plante și flori), toate cu design local.

De asemenea, pe platformă se pot înscrie băcănii și alte mici afaceri care reprezintă producători, listarea neavând caracter exclusiv și fiind un punct în plus de vânzare și promovare pentru acest sector.

Din dorința de a oferi suport antreprenorilor locali cu valori contemporane, producătorii se pot inscrie gratuit și vor fi validati anterior acceptării pe platformă.

“După o experiență de doi ani și organizarea a 15 ediții de Mezanin Market prin care am reușit să construim o comunitate de aproximativ 100 de antreprenori locali ne-am dat seama de energia și potențialul de dezvoltare ale unui nou profil de antreprenor – tânăr, cu business plan pentru viitor, dornic să dezvolte responsabil afacerea. De aceea am gândit RoditorFoodMarket.ro.” spune Silvia Floareș, inițiatoarea proiectului.

“Încă de la început ne-am concentrat eforturile în susținerea antreprenorilor locali și a agriculturii contemporane. Pentru că ne-am dorit să rămânem în continuare în avangarda dezvoltării sustenabile și a investițiilor locale, am gândit RoditorFoodMarket.ro”, adaugă Floareș.

Pandemia vine și cu oportunități pentru acest segment de producători: conform ultimelor studii, peste 60% dintre români spun că vor cumpara mai multe produse locale la momentul revenirii la normal după ridicarea restricțiilor impuse de pandemia de coronavirus.
RoditorFoodMarket.ro vine ca un răspuns la nevoia tot mai accentuată de a a recunoaște produsele românești și de a investi în economia locală. În ultimii ani sunt din ce în ce mai mulți tineri care au intrat în agricultură.

Între cei 14.800 de producători „eco” înregistraţi într-un studiu recent la Ministerul Agriculturii, 76% sunt persoane fizice, iar producţia lor se bazează pe 2-3 bovine sau câţiva stupi sau solarii de legume construite pe câte 1.000 de metri pătraţi.
Înscrierile pentru producători sunt deschise pe roditorfoodmarket.ro