Rețeaua Profi are acum 1.200 de magazine operate de Parteneri

Programul prin care Profi încredințează managementul magazinelor din rețea unor Parteneri ajunge la 1.200 de unități la finalul lunii iulie 2023.

“Clienții se bucură de o atmosferă mai plăcută și servicii mai bune la cumpărături, șefii de magazin partener ajung, cu garanții sub ofertele existente în piață, să-și conducă practic propria lor afacere sigură și cu riscuri minime, în timp ce Profi își vede magazinele mai bine administrate și mai eficiente economic.” afirmă Magda Amarie, Directorul Operațional care coordonează activitatea magazinelor Partener Profi.

Odată acceptați în program, partenerii primesc spre gestionare un magazin operațional, cu procese și proceduri gata implementate. Ei nu trebuie să cheltuiască nimic pentru identificarea, închirierea și amenajarea spatiului, iar în cazul preluării unui magazin cu vechime, acesta are deja o bază formată de clienți fideli.

Totodată, beneficiază de notorietatea brandului Profi și de strategia de marketing și atragere a clienților, fără a plati taxe de marketing.

Noul Partener nu trebuie să se preocupe nici în privința fluxului de numerar pentru aprovizionarea cu marfă, Profi preluând această activitate complexă.

Atât Partenerilor, cât și personalului lor, le sunt asigurate programe de pregatire în cadrul acestui program lansat în urmă cu mai bine de nouă ani, într-un model de business de success, care și-a demonstrat viabilitatea.

“Dintotdeauna, mi-am dorit să am afacerea mea, dar singură nu aveam banii să o pun pe picioare,” povestește Anamaria Albu, Partener Profi din Oradea. “ Treptat, magazinul a ajuns unde doream, iar între timp am mai luat și un magazin sezonier, la intrarea în Felix. Acum preluăm deja cel mai mare magazin Profi nonstop din Oradea. Am o echipă stabilă și am creat un sistem de bonusuri care ne mulțumește pe toți!”

Cu 28.000 de angajați în peste 1.650 de magazine proprii si Partener prezente în aproape 800 de localități urbane și rurale, Profi este cel mai mare angajator privat din România. PROFI SUPER, PROFI CITY, PROFI GO și PROFI LOCO, cele patru formate de magazin ale rețelei, desfac o gamă de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,2 milioane de clienți care își fac zilnic cumpărăturile în aceste magazine. Mai bine de 94% din aceste produse provin de la furnizori din România. Cifra de afaceri a rețelei, de 11,6 miliarde lei, plasează compania pe locul trei în retailul românesc.

Articolul precedentNespresso deschide un al nouălea punct de vânzare din România, în Pallas Mall Iași
Articolul următoreMAG lansează Dermato Shop, un nou concept shop-in-shop online cu peste 3.000 de produse de îngrijire personală
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.