Primul flagship store 5 to go s-a deschis la Brașov, în Piața Sfatului

Primul flagship store 5 to go s-a deschis la Brașov, pe Strada George Barițiu 1A, în Piața Sfatului.
Primul flagship store 5 to go s-a deschis la Brașov, pe Strada George Barițiu 1A, în Piața Sfatului.

Primul flagship store 5 to go s-a deschis la Brașov, pe Strada George Barițiu 1A, chiar în Piața Sfatului, într-un spațiu de peste 100 de metri pătrați. Aproape 64 de cafenele au fost inaugurate în prima jumătate a acestui an, ritm care susține atingerea targetului propus, de a deschide 150 de noi cafenele în 2023.

Unitatea pune la dispoziție întreaga sortimentație de produse 5 to go și serviciile rapide și prietenoase specifice brandului, pentru a le oferi vizitatorilor o experiență de consum impecabilă. În timp ce locațiile consacrate 1.0 sunt caracterizate de dimensiunile relativ mici, designul minimalist, simplitate și funcționalitate, noul concept de cafenea 3.0 este unul inovator și modern care, pe lângă avantajul locației centrale și exclusiviste, aduce extra confort, un element aparte fiind muzeul al cafelei în miniatură, cu informații fascinante despre originea, tradițiile și cultura cafelei de-a lungul istoriei.

Cu o medie de 13 unități deschise lunar, lanțul de cafenele 5 to go numără în acest moment aproximativ 500 de locații, dintre care 420 sub conceptul clasic, la care se adaugă un număr semnificativ de Coffee Corners, deschise alături de parteneri precum Carrefour, Donuterie și nu numai.

De altfel, în privința numărului de cafenele deschise și a notorietății brandului, după București, Brașov, Sibiu, Constanța, Cluj, Timișoara și Craiova dețin primele poziții.

„Am planificat în detaliu această lansare și este un moment important pentru 5 to go, care subliniază aspirațiile tot mai mari de a ne extinde în zone importante ale țării și de a viza noi piețe cu potențial. Brașov este un oraș drag nouă, ne place energia locuitorilor și a turiștilor dornici de nou și vibe-ul acestui loc care va contribui cu siguranță la creșterea notorietății de brand. Acest flagship store reflectă tendințele de evoluție a pieței, corespunde celor mai înalte standarde actuale și va deveni un reper pentru oricine îi trece pragul”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

În anul 2022, nu mai puțin de 35 de orașe noi au intrat pe harta 5 to go, iar lansarea unui flagship store vine să întărească acest trend și să aducă brandul mai aproape de consumatorii din țară, dar și de turiștii din întreaga lume, Brașovul fiind în topul atracțiilor turistice din România pe toată durata anului.

5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent se apropie de pragul de 500 de unități, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România.

Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate.

Brandul 5 to go s-a extins și în retail cu o gamă de produse dedicată ce cuprinde caspule de cafea, cafea la IBRIK, apă cu vitamine VIWA by 5 to go, sirop cafea, cookies organici și multe alte produse în dezvoltare.

Articolul precedentAquila, reducere cu 6,5% a amprentei de carbon și cu 19% a cantității de deșeuri, în 2022
Articolul următorCampanie Summer Crunch la Burger King
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.