La doi ani de la intrarea companiei Coca-Cola HBC România în acționariatul platformei de comerț online B2B, dezvoltate de HEINEKEN România, Stockday anunță peste 740.000 de comenzi și peste 2,7 milioane de hectolitri de băuturi livrate.
Platforma Stockday se adresează clienților din HoReCa și din retailul tradițional și, în prezent, asigură distribuția tuturor produselor din portofoliile HEINEKEN România și Coca-Cola HBC România, în București și alte 10 județe, cu o creștere în volum de 53% și a numărului de clienți deserviți de 9% comparativ cu 2021.
Disponibilă 24/7, platforma online Stockday le oferă clienților acces direct la peste 60 de mărci de bere, cidru, băuturi răcoritoare carbonatate, sucuri, apă, energizante, ceaiuri, cafea și premium spirits, la campanii și promoții, precum și eficientizarea proceselor end-to-end derulate de clienți.
Stockday vine în întâmpinarea clienților din HoReCa și retailul tradițional cu oferte personalizate. Totodată, clienții au vizibilitate asupra stocurilor disponibile, care sunt actualizate în timp real, și beneficiază de livrări complete, realizate la timp. Mai mult decât atât, este un instrument care îi ajută să monitorizeze cu ușurință situația comenzilor, plăților și facturilor lor.
”Parteneriatul încheiat acum doi ani a consolidat poziția platformei Stockday pe piața de FMCG din România. Cele două portofolii puternice și complementare, pe care clienții noștri le au la dispoziție pe o platformă unică, reprezintă un avantaj considerabil pentru aceștia într-o perioadă în care eficientizarea resurselor de timp și rapiditatea livrării sunt elemente cheie în succesul unei afaceri.” – Virunga Deciu, General Manager, Stockday.
”Stockday reprezintă un pilon important pentru viziunea noastră de a fi partenerul de băuturi 24/7 al clienților noștri. Parteneriatul încheiat în urmă cu doi ani are o contribuție semnificativă la consolidarea acestei viziuni prin valoarea adăugată oferită clienților noștri, care au oportunitatea de a beneficia de toate avantajele acestui instrument digital, în special în ceea ce privește evaluarea și îmbunătățirea performanțelor proprii.” – Jovan Radosavljevic, General Manager, Coca-Cola HBC România
”Pentru noi, HEINEKEN România, unul dintre principiile care ne ghidează activitatea este menținerea clienților și a consumatorilor în centrul business-ului nostru. În permanență, căutăm modalități noi pentru a oferi produse și servicii inovatoare, de cea mai bună calitate. Astfel, încă de acum 6 ani, inspirați de tendința de digitalizare și creșterea comerțului electronic, am creat un instrument unic în industria locală de FMCG – platforma Stockday, pe dezvoltarea căreia mizăm în continuare.” – Dan Robinson, Managing Director, HEINEKEN România.
În 2021, Coca-Cola HBC România a intrat în acționariatul platformei de comerț online B2B, prin achiziționarea de la HEINEKEN România a unui pachet de acțiuni, reprezentând jumătate din capitalul social al societății Stockday.
Pornind de la noua realitate a pieței și tendințele de digitalizare, parteneriatul a fost lansat cu scopul de a eficientiza și îmbunătăți activitatea de distribuție a produselor către clienții din retailul tradițional și HoReCa.
Planurile de dezvoltare ale platformei Stockday implică includerea de noi funcționalități, cu obiectivul ca, pe termen lung, Stockday să devină un ”one stop shop”, prin extinderea portofoliului cu produse de la mai multe companii.