Editia cu numarul VI a Private Label Innovation Show − eveniment dedicat exclusiv evolutiei marcilor private pe piata interna si europeana, organizat de publicatia Modern Buyer − va reuni pe 27 septembrie, la Bucuresti, peste 160 de participanti din mai multe tari: Romania, Bulgaria, Ucraina si Republica Moldova. Au confirmat prezenta la conferinta mai multe retele de retail modern din Romania, Republica Moldova si Ucraina, producatori de marci proprii din Romania, Bulgaria si Ucraina, furnizori de solutii si servicii pentru industria de FMCG, companii de cercetare s.a.
Evolutia pietei romanesti si principalele tendinte la nivel european vor fi prezentate de oficialii companiei Nielsen, in timp ce Kantar Retail si IGD Retail Analysis vor pregati mai multe studii de caz cu privire la noile categorii catre care isi indreapta deja atentia retailerii din diverse piete mature, punctand elemente relevante de diferentiere si inovatie din strategia acestora.
La randul lor, reprezentantii Döhler Romania vor aduce in prim plan cateva strategii de crestere pe care s-au bazat marile lanturi de retail din mai multe piete pentru impulsionarea marcilor proprii. Diferentierea ca obiectiv strategic este tema abordata de patru mari lanturi de retail din Romania – Kaufland, Carrefour, Metro Cash&Carry si dm drogerie markt Romania.
Conceptul evenimentului include si un spatiu dedicat “inovatiei si diferentierii” care reuneste o expozitie de articole din portofoliul de marci proprii al mai multor retaileri, articole inovative si/sau diferentiatoare pentru fiecare companie etc.
Private Label Innovation Show este singurul eveniment din Romania dedicat exclusiv marcilor proprii.