PepsiCo se angajează să își extindă portofoliul de produse care conțin ingrediente diversificate

PepsiCo anunță angajamentul său de a-și extinde portofoliul de produse care conțin ingrediente diversificate în Europa și la nivel global, ca parte a inițiativei PepsiCo Positive (pep+), transformarea strategică end-to-end a companiei.

Astfel, ca parte a angajamentului „Positive Choices”, PepsiCo își propune să livreze la nivel global 145 de miliarde de porții de ingrediente variate, anual, până în 2030, fiecare porție furnizând aproximativ 10% din cantitatea zilnică dintr-un ingredient diversificat.

PepsiCo are în portofoliul din Europa mai multe branduri, cum ar fi Alvalle, Benenuts și Duyvis, care conțin ingrediente variate, cum ar fi nuci și semințe, fructe și legume, precum și Quaker Oats 100% din cereale integrale.

Acest lucru face parte din obiectivul Codului de conduită al PepsiCo pentru afaceri și practici de marketing responsabile al UE de a construi un portofoliu cu un profil nutrițional îmbunătățit de 1 miliard de dolari în UE până în 2030.

„Ne remodelăm portofoliul pentru a aduce beneficii atât consumatorilor, cât și planetei. Sunt încrezător în aceste obiective ambițioase anunțate astăzi”, a spus Sean Westcott, Senior Vice President of Research and Development, PepsiCo Europe.

PepsiCo se angajează, de asemenea, ca 75% din volumul său global de alimente să atingă sau să se situeze sub țintele de sodiu din categorie, până în 2030. În Marea Britanie, chipsurile Walkers cu 45% mai puțină sare au devenit deja un succes în rândul consumatorilor și, în ciuda faptului că a fost lansată abia anul trecut, noua gamă a devenit un brand de 30 de milioane de lire sterline și se estimează că se află în peste 16% din gospodăriile britanice.

Aceste angajamente se bazează pe progresele pe care PepsiCo le-a făcut deja la nivel global în ultimul deceniu pentru a reduce zaharurile adăugate în băuturi și sodiul și grăsimile saturate din alimente și pentru a crea alternative ale mărcilor existente cu profiluri nutriționale îmbunătățite, cum ar fi Pepsi MAX, 7UP Free și Lay’s Oven Baked.

Obiectivele fac parte din programul mai amplu PepsiCo pep+, care vizează crearea unui sistem alimentar mai sustenabil și sprijinirea inițiativei UE „Green Deal”, inclusiv prin aprovizionarea cu culturi alternative, care contribuie la protejarea și îmbunătățirea biodiversității.

Consumul de ingrediente variate, cum ar fi leguminoasele, cerealele integrale, proteinele vegetale, fructele și legumele, nucile și semințele pot contribui la promovarea unei diete echilibrate din punct de vedere nutrițional, însă în prezent consumul acestor ingrediente este insuficient în întreaga Europă.

Produsele PepsiCo sunt consumate în peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi.

PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 86 miliarde dolari în 2022, dintr-un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Numeroasele branduri iconice din portofoliul PepsiCo generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări din retail.

Articolul precedentNestlé România: Cea mai bună dinamică o înregistrează cerealele pentru mic dejun destinate copiilor
Articolul următordm drogerie markt România anunță o creștere a cifrei de afaceri cu peste 58% în anul financiar 2022 – 2023
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.