PepsiCo România a lansat Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, a lansat Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie. De peste două decenii pe piața din România, Pepsi Twist a cucerit gusturile românilor prin combinația sa unică de Pepsi și lămâie.

Cu o identitate bine definită, Pepsi Twist este expresia “Artistului”, a rebelului din portofoliul Pepsi, opțiunea consumatorilor atunci când vor să încerce ceva diferit, dar care este exact pe gustul lor.

Noul produs păstrează aceeași savoare intensă și prospețime caracteristice gamei, fiind o alegere potrivită pentru cei care doresc să se bucure de o experiență răcoritoare fără a consuma zahăr.

„Lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie vine după ce am realizat alte două obiective importante pentru brandul Pepsi în 2024: schimbarea Pepsi Max în Pepsi Zero și noua identitate vizuală pentru brandul emblematic Pepsi. Am marcat, astfel, intrarea într-o nouă eră, în care dinamismul, inovația și conexiunea cu publicul sunt elemente definitorii.” a declarat Mihaela Hristea, Senior Marketing Manager Beverages, PepsiCo.

„În același timp, prin acțiunile, evenimentele și parteneriatele pe care le realizăm, urmărim să explorăm pasiunile consumatorilor pentru cultură și trendurile care contează pentru ei. Pepsi Twist continuă inovațiile din noua eră, demonstrând angajamentul nostru de a aduce în portofoliu produse cu un gust irezistibil, care răspund, totodată, dorinței de a consuma mai puțin zahăr”, a declarat Mihaela Hristea, Senior Marketing Manager Beverages, PepsiCo.

În 2024, PepsiCo a anunțat schimbarea numelui Pepsi Max în Pepsi Zero, cu un ambalaj redefinit în totalitate, care reflectă în mod autentic valorile brandului.

De asemenea, la începutul acestui an, PepsiCo a dezvăluit noul logo și noua identitate vizuală a brandului Pepsi printr-o campanie de comunicare dezvoltată sub conceptul “Același gust grozav într-un nou design”.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 91,5 miliarde dolari în 2023, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream.

Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice, ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

Articolul precedentCushman & Wakefield Echinox: Piața de retail va înregistra în 2024 un alt an foarte bun din punct de vedere al livrărilor de proiecte noi
Articolul următorÎn două săptămâni are loc RO Fruits & Vegetables Show 2024!
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.