Penny România deschide două noi magazine și ajunge la o rețea de 386 de unități

Penny continuă expansiunea rapidă în România prin inaugurarea a două noi magazine: în Satu Mare (jud. Satu Mare) și Isaccea (jud. Tulcea). Experiența îmbunătățită de cumpărături din noile magazine Penny pune în valoare angajamentul companiei pentru extinderea portofoliului de produse 3RO – produse autentic românești, provenite, procesate și ambalate în România.

Clienții găsesc în magazine o zonă extinsă pentru produse proaspete și mărci proprii, cu o semnalizare clară a promoțiilor și categoriilor de produse esențiale. În plus, ambele magazine dispun de propriile măcelării şi aduc astfel un plus de valoare pentru clienții care caută produse proaspete și de calitate.

Magazinul din Satu Mare, situat pe strada Păulești, nr. 73, dispune de o suprafață de vânzare de 857,23 mp și 97 de locuri de parcare, inclusiv patru locuri dedicate persoanelor cu dizabilități.

Magazinul din Isaccea, aflat pe strada Avram Iancu, nr. 1, județul Tulcea, are o suprafață de vânzare de 863,10 mp și oferă 77 de locuri de parcare, dintre care trei pentru persoane cu dizabilități și trei locuri dedicate părinților cu copii.

Ambele magazine își vor întâmpina clienții de luni până sâmbătă, între 07:30 – 22:00 și duminica, între 08:00 – 20:00.

Penny Punct subliniază direcția strategică de dezvoltare a Penny Market în România, bazându-se pe șapte piloni esențiali: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.

Penny este conceptul de succes al grupului german Rewe și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași.

În prezent, rețeaua Penny în România este alcătuită din 386 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 7.300 de angajați.

Penny se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2024 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.

Articolul precedentPeste 10 rețele de retail modern online și offline și-au anunțat prezența la RO Fruits & Vegetables Show 2024
Articolul următorMega Image anunță lansarea unei aplicații îmbunătățite pentru cumpărăturile online
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.