Penny extinde opțiunile de livrare la domiciliu prin parteneriatul cu Tazz

Prin parteneriatul cu Tazz, Penny are ca obiectiv consolidarea prezenței în segmentul de cumpărături online și îmbunătățirea experienței de cumpărături pentru clienți. Începând cu orașe precum Arad, Brașov, București, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Deva, Galați, Iași, Oradea, Sibiu și Timișoara clienții au acces la peste 70 de magazine Penny prin Tazz, în prezent.

Până la finalul lunii aprilie, consumatorii vor putea comanda produsele lor favorite din 125 de magazine Penny din țară din alte noi orașe adăugate pe listă: Alba Iulia, Bacău, Baia Mare, Botoșani, Brăila, Buzău, Focșani, Piatra Neamț, Pitești, Ploiești, Râmnicu Vâlcea, Satu Mare, Sfântu Gheorghe, Suceava, Târgoviște, Târgu Mureș și Vaslui.

“Vedem o creștere semnficativă a interesului pentru serviciile de livrare rapidă, un trend pe care 2023 l-a accentuat semnificativ în sectorul nostru de vânzări online. Colaborarea cu Tazz ne permite să ne extindem serviciile și să întâmpinăm nevoile clienților noștri prin oferirea unei experiențe de cumpărături convenabile și rapide. Este un efort comun de a aduce mai aproape de clienți produsele Penny, direct la domiciliul lor,” a declarat Dan Crișan, COO Penny | Rewe România.

Prin Tazz, clienții pot comanda o gamă variată de produse, de la alimente proaspete și băuturi, până la patiserie și alte categorii, având ocazia să aleagă dintr-un sortiment larg, identic cu cel din magazinele fizice Penny. Cele mai populare produse includ fructe și legume proaspete, apă plată și carbogazoasă, precum și produse de patiserie. Mai mult, comanda medie este în valoare de 111 RON, iar numărul mediul de produse în coș este de 14 articole.

Alin Șerban, CEO Tazz, subliniază importanța acestui parteneriat: “În aplicația Tazz, valoarea produselor tranzacționate în segmentul de retail alimentar și non-alimentar a crescut cu 40% de la un an la altul. Acest lucru evidențiază nevoia consumatorilor de a avea acces la o gamă diversă de produse livrate rapid, iar prezența în aplicație a celor, în curând, 125 de magazine Penny disponibile în 29 de orașe din țară ne ajută să răspundem acestei nevoi tot mai prezente. Prin noul parteneriat, continuăm alături de Penny să oferim cea mai bună experiență pentru clienții noștri, cu livrarea produselor dintr-o gamă diversificată, direct la ușa lor.”

Penny și Tazz continuă să îmbunătățească experiența de cumpărături online, extinzând serviciile de livrare la domiciliu în numeroase orașe din România. Parteneriatul dintre cele două companii vizează să ofere clienților accesibilitate crescută și confort sporit în realizarea cumpărăturilor de zi cu zi.

Articolul precedentB.D.G. Import și-a extins portofoliul printr-un parteneriat cu William Grant & Sons
Articolul următorMarius Tuțu, Director Comercial, Grup Șerban, este speaker al evenimentului Private Label & Convenience Food Innovation Show
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.