ONG-urile din România pot aplica pentru o competiție de proiecte lansată de fundația grupului Carrefour

Câte un ONG din fiecare țară va fi recompensat cu 30.000 EUR de Fundația Carrefour – pentru proiecte de agricultură durabilă, zero risipă alimentară sau educație nutrițională. Suma totală disponibilă este de 240.000 EUR. Competiția este dedicată organizațiilor nonprofit și își propune să recompenseze proiectele de solidaritate în favoarea unei alimentații sănătoase și durabile. Apelul programului „Împreună pentru tranziția alimentară” a început deja.

Solicitanții au termen până în data de 13 noiembrie 2022 să își depună proiectul direct pe site-ul Fundației Carrefour. Membrii juriului, compus din membrii Fundației și din echipele Carrefour dedicate acțiunii sociale din fiecare țară, se vor concentra pe teme precum protecția mediului, impactul în teritoriu și publicul vizat (persoane defavorizate, vârstnici, cetățeni din mediul rural).

„Avem încredere că vom identifica un proiect câștigător care va reprezenta cât mai sustenabil egida «Împreună pentru tranziția alimentară»”, afirmă Alina Gamauf, Board Member Carrefour România.

Anunțul celor opt câștigători (unul din fiecare țară) va avea loc luni, 12 decembrie 2022. Fiecare dintre ei va primi un fond de 30.000 EUR din partea Fundației Carrefour pentru a-și ajuta proiectul să se dezvolte. Pe parcursul anului următor, echipa Fundației Carrefour le va fi alături în diferitele faze de dezvoltare.

Ca urmare a interesului remarcabil generat de inițiativa franceză de implementare a proiectelor asociative locale în ultimii doi ani în cadrul programului „Împreună pentru tranziția alimentară”, Fundația Carrefour reaplică modelul în cadrul a opt țări ale Grupului Carrefour: Argentina, Belgia, Brazilia, Italia, Polonia, România, Spania și Taiwan.