Oana Defta, Șef al Departamentului Sortiment și Prețuri, Metro Romania, este keynote speaker la Category Management Web Conference 2021

Cea de-a doua ediţie a evenimentului Category Management Conference oferă audienţei şi perspectiva lanţurilor de retail pe acest subiect. Am invitat-o pe Oana Defta, noul Șef al Departamentului Sortiment și Prețuri al Metro Cash and Carry România să vorbească despre particularitățile procesului de management al categoriilor în compania pe care o reprezintă.

Absolventă a Academiei de Studii Economice, Facultatea de Finanțe-Bănci, Oana are o experiență de 13 ani Metro, din care ultimii cinci ani în cadrul Departamentului Managementul Ofertei. Oana a ocupat mai întâi poziția de Manager de Prețuri, în ultimii doi ani preluând și coordonarea politicii de sortiment a companiei.

În prezent, Oana coordonează echipa de analiză comercială pe cei doi piloni, lucrând îndeaproape cu Șefii de Department Cumpărări, în directa subordine a Directorului de Management al Ofertei Metro Cash and Carry România.


Modern Buyer organizează Category Management Conference, un eveniment de amploare la care sunt invitaţi să participle toți profesioniştii din departamentele de category management, space management, trade marketing & shopper marketing, atât din retail, cât şi din rândul producătorilor FMCG.

De ce discutăm despre Category Management într-o conferință web în 2021?
– Pentru că este o strategie de a atrage și a menține atenția consumatorilor. Poate fi o strategie de diferențiere în sine;
– Arată cum se poate colabora cel mai bine în parteneriatul dintre retaileri și furnizori;
– Poate genera un flux de informații optim, care să ducă la procese decizionale mai bune, în parteneriatul dintre retailer și furnizor;

Speakerii-invitați, specialiști din sectorul de business și cercetare de piață, vor arăta perspectiva lor asupra tacticilor care pot fi folosite în magazin, cum ar fi sortimentul, comercializarea, prețul și promoțiile.

La rândul lor, speakerii-reprezentanți din retail şi FMCG vor prezenta exemple din experiența lor în proiectele de Category Management implementate sau în curs de implementare.

Temele acestei ediţii

-Expertiza în gestionarea categoriilor – un diferenţiator, un avantaj competitiv pentru industria de retail modern din România, în 2021? Vrem să aflăm argumentele!
-Rolul category managementului în strategia omnichannel
-Cum integrăm principalele trenduri de consum în strategia de category management. Cum ajută această ştiinţă în armonizarea sortimentaţiei, ţinând cont de tendinţele de consum?
-Cum se poate construi un „ joint business planning ”, adică o strategie comună de comercializare care implică direct ambele părţi – retailer și producător în atingerea obiectivelor comune?

Evenimentul va fi unul digital. Ne dorim ca prin prezența d-voastră alături de noi să susțineți sectorul FMCG românesc și să aduceți cele mai bune argumente în favoarea creșterii businessului pe care îl reprezentați.

Cum puteți participa?

Înscrierea în audienţă, pe platforma web dedicată evenimentului: 75 euro + TVA/persoană. Informații privind condițiile de participare şi înscriere puteți solicita prin e-mail de la Aurelia Grigorescu (aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro), Cristi Brinca cristi.brinca@modernbuyer.ro și Maria Hurduc (maria.hurduc@modernbuyer.ro) prin telefon la 0767118833, 0733 933 967 și 0729880041.

Pe măsură ce evenimentul se structurează și agenda se definitivează, pe platforma online dedicată veți găsi detalii cu privire la tematici, speakeri și sponsori.

Articolul precedentLidl inaugurează primul său magazin din Băicoi
Articolul următorCarrefour lansează Act For Good – mai mult decât un program de loialitate
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro