Oana Bejan a fost numită Country Topline Unit Leader al Danone România

Oana Bejan devine Country Topline Unit Leader al Danone România. În noul său rol, Oana va coordona operațiunile comerciale ale companiei.

Oana Bejan și-a început cariera în Danone România în 2013 și a ocupat diverse funcții de conducere în departamentul de vânzări, contribuind la dezvoltarea companiei și la consolidarea poziției de lider pe segmentele de iaurt și produse pe bază de plante. De asemenea, a contribuit semnificativ la inițiativele de inovație și adaptare la piață, inclusiv în contextul provocărilor aduse de inflație și schimbările comportamentului consumatorilor din ultimii ani.

Cu o experiență de peste 18 ani în FMCG, Oana, în calitate de Head of Retail & Sales Force a coordonat echipa de vânzări a companiei și relația cu clienții de retail modern, aducând valoare adăugată prin proiecte cross-funcționale menite să crească vânzările și să diferențieze compania într-o piață dinamică.

Experiența sa vastă în FMCG, atât în retail cât și în producție, va fi esențială în menținerea și consolidarea poziției de lider a Danone pe piața locală.

„Preluarea acestui rol într-un moment aniversar pentru Danone România este o onoare și o responsabilitate pe care o accept cu entuziasm. Vom continua să promovăm un stil de viață sănătos și să investim în inovație și sustenabilitate, asigurându-ne că fiecare decizie pe care o luăm reflectă valorile noastre fundamentale. Angajamentul nostru de a sprijini comunitățile și de a proteja mediul va rămâne central în toate inițiativele noastre. Împreună cu echipa, vom continua să creștem și să inovăm, asigurându-ne că Danone rămâne un lider de încredere pe piața din România,” a declarat Oana Bejan, Country Topline Unit Leader Danone România.

Anul acesta Danone România aniversează 25 de ani de producție locală. Fabrica din București, care a devenit cea mai performantă fabrică Danone din Europa, folosește 100% lapte românesc de la gospodari și fermieri locali și asigură produse lactate pentru România și alte 14 țări europene.

Danone este lider mondial în domeniul alimentelor și băuturilor, care activează în trei categorii de produse axate pe sănătate, cu o creștere rapidă și în tendințe: Produse lactate proaspete, Produse pe bază de plante, Ape și Nutriție specializată.

Cu peste 96.000 de angajați și produse vândute în peste 120 de piețe, Danone a generat vânzări de 27,6 miliarde de euro în 2023. Portofoliul Danone include mărci internaționale de top (Actimel, Activia, Alpro, Aptamil, Danette, Danio, Danonino, Evian, Nutricia, Nutrilon, Volvic, etc.), precum și mărci locale și regionale puternice (Aqua, Blédina, Bonafont, Cow & Gate, Mizone, Oikos și Silk).

 

Articolul precedentRetuRO deschide, în județul Bacău, cel de-al 5-lea centru pentru colectarea și procesarea ambalajelor SGR
Articolul următorBAT România – contribuție de 10,8 miliarde de lei, la bugetul de stat, în 2023
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.